خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از برگزاری طرح نوجوانه های صالحین با برگزاری کلاس های متنوع و برگزاری برنامه های شاد در دهه ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۳۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست سبک زندگی ایرانی اسلامی با سخنرانی غلامرضا پیوندی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در روستا در دهه امامت و ولایت اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم، آموزش برش و دوخت مانتو به صورت رایگان ویژه خواهران بسیجی با حضور یکی از مربیان خیاط روستا در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

او با اشاره به برپایی جشن خیابانی غدیر افزود: آماده‌سازی و تزیین فضای پذیرایی همراه با کار فرهنگی و پذیرایی از عابرین و اهالی روستا توسط حلقه شهید احمد گردان وحلقه علمی شهید ابراهیم هادی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) اضافه کرد: در جهت بزرگداشت روز عید غدیرخم، آماده‌سازی هزار بسته فرهنگی غدیری توسط گروه جهادی شهید محسن فخری زاده وحلقه علمی شهید ابراهیم هادی انجام و جشن شاد خیابانی غدیر در خیابان شهید عبدالله شهروی روستا برپا شد.

شهادت ادامه داد: تلاوت قرآن، اجرای سرود، سخنرانی، اجرای مسابقه و مولودی خوانی مهدی سعدی همراه با  نورافشانی و پذیرایی از ویژه برنامه های این مراسم بوده و در پایان پانصد پرس غذای گرم توزیع شد.

او با اشاره به اینکه تهیه اطعام غدیری به همت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی انجام شد، گفت: اجرای گروه سرود فرزندان ولایت در جشن میدانی غدیر با مربیگری سرگروه حلقه علمی شهید ابراهیم هادی از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برگزاری طرح نوجوانه های صالحین در روستا گفت: کلاس آموزش خیاطی با آموزش ارادتی یکی از بانوان خیاط روستا و دوره آموزشی چرتکه در رده خردسالان در روستا برگزار می شود.

شهادت بیان داشت: نشست روشنگری و تفسیر قصص قرآنی با حضور رمضانعلی پیوندی از مربیان قرآنی در جمع اعضای گردان رزمی و حلقه شهید سعید سعیدی برگزار و کافه کتاب در قالب معرفی کتاب با محوریت غدیرخم در این نشست انجام شد.

او با اشاره به تداوم برگزاری طرح سفیران مهر در روستا گفت: گشت تیم امر به معروف پایگاه حضرت آمنه (س) در طی روزهای مختلف هفته انجام و تذکرات لسانی انجام می شود، در این دوره نیز یازده مورد تذکر لسانی در محدوده امامزاده و ایستگاه صلواتی انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها