خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

فعالیت ۱۰ درصد تعاونی‌های دانش بنیان کشور در گلستان

حسینعلی خواجه مظفری گفت: ۱۰ درصد تعاونی‌های دانش بنیان کشور در استان گلستان فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۵۲۶۴۳۸
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

فعالیت ۱۰ درصد تعاونی‌های دانش بنیان کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان صبح امروز در همایش منطقه‌ای مدیران و کارشناسان بخش تعاون استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سمنان و گلستان که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: این نشست‌ها و اجتماعات باعت ایجاد زمینه بهتر برای توسعه تعاونی‌ها و اجرای برنامه‌های هماهنگ و یکپارچه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: قدم‌های مثبتی در راستای بهبود وضعیت فعلی تعاونی‌ها برداشته شده و تنظیم سند توسعه بخش تعاون اقدام بزرگی بود که نیاز است به عرصه اجرا برسد.

خواجه‌مظفری اضافه کرد: اتاق تعاون هنوز جایگاه واقعی خود را در استان‌ها بدست نیاورده و نیاز است بیشتر به این مجموعه توجه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: امروز پژوهشکده تعاون در استان گلستان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره بر اینکه ۳۴ تعاونی در گلستان صادرات محور است گفت: ۱۰ درصد شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان کشور در استان گلستان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان دارای ۳ هزار و ۶۲ تعاونی است و بیشترین آمار تعاونی‌ها با ۹۸۰ تعاونی مربوط به تعاونی‌های کشاورزی در این استان است.
خواجه‌مظفری گفت: ۵۹۸ تعاونی در زمینه صنعت در استان فعال است و در‌مجموع ۲۴۷ تعاونی در استان گلستان مربوط به بانوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار