خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: امروز تمام پاسداران انقلاب اسلامی راه و رسم ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) را انتخاب کرده و ادامه می‌دهند و این چیزی است که کفار، منافقین و استکبار جهانی از آن ترس دارند و بدنبال مقابله با آن و خاموش کردن این چراغ هدایت هستند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۷۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی در همایش دو روزه فرهنگی و تربیتی خواهران پاسدار سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان که به همت بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: در حقیقت عاشورا یعنی تولد سپاه است، چرا که منش، ایثار، از خودگذشتگی جریان عاشورا در مجموعه سپاه نیز وجود داشته و دارد.

وی به مجاهدت‌های شهدا برای دفاع از میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: این بزرگواران با مولایشان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) پیمان و عهد بستند و امروز همچنان این تفکر و عهد ادامه دارد که مصداق این امر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان گفت: امروز تمام پاسداران انقلاب اسلامی راه و رسم ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) را انتخاب کرده و ادامه می‌دهند و این چیزی است که کفار، منافقین و استکبار جهانی از آن ترس دارند و بدنبال مقابله با آن و خاموش کردن این چراغ هدایت هستند.

سردار مهدوی تأکید کرد: تا زمانیکه سیره و منش امام حسین (علیه السلام) در کشور وجود دارد استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی به اهداف خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: نبرد حق و باطل از بدو اسلام همیشه وجود داشته و خواهند داشت؛ حق و باطل هیچگاه با هم جمع نمی‌شوند و همیشه در تقابل یکدیگر قرار دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان بیان کرد: امیدواریم به برکت خون امام حسین (علیه السلام) و شهدا که هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند؛ این انقلاب به دست مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد و پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزار درآید.

سردار مهدوی اظهار داشت: در همین راستا امروز نقش زنان از جایگاه بالا و مهمی برخوردار است، و دشمن بدنبال جبران شکست‌های خود با استفاده ابزاری از زنان و دختران ایران است تا به اسلام ضربه وارد کند چرا که در همه عرصه‌ها و روش‌ها شکست خورده است.

وی افزود: به لطف خدا، عنایت ائمه اطهار و هوشیاری ملت ایران تمام هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی در سکوت و شکست به سر می‌برند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان گفت: امروز آمریکا در منطقه جایگاه ندارد، همچنین منافقین و سرکرده گروه‌های آن‌ها سرگردان هستند و همچون لشکر شکست خورده به هر کشوری در حال فرار هستند.

سردار مهدوی، به اقتدار و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی و نیروی‌های مسلح کشور در عرصه دریایی، زمینی و هوایی اشاره کرد و گفت: همه این‌ها نشان از اراده و عزم ملت هوشیار ایران، عنایت خدا و ائمه اطهار (علیه‌السلام) شکست خورد و مکر دشمن به خودشان برگشت.

وی مطرح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی دست از خباثت و توطئه خود بر علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی برنداشته و نمی‌دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان به شناسایی و خنثی سازی نقشه‌های دشمن در مرحله اول و ابتدایی تأکید کرد و گفت: امروز جهاد تبیین و بصیرت بخشی به جامعه بسیار ضروری و مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها