خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شاهرود در مراسم عزاداری اردوی تیم ملی نونهالان تکواندو جمهوری اسلامی ایران در شاهرود حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۲۹۹۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج، در این سرکشی سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه شاهرود در جمع ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی نونهلان تکواندو به اعضای این تیم که از جای جای ایران به شهرستان شاهرود آمده اند خیرمقدم گفت و با تاکید بر روحیه پهلوانی ورزشکاران و حرکت در مسیر قهرمانی، افزود: حضور در مسابقات بین المللی و بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است و امیدواریم با تلاش و کوشش بتوانید در این میدان جهانی آسیایی و جهانی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به اهتزار درآوردید.
وی با تاکید بر اینکه در مسیر موفقیت باید در کنار ورزش علم و دانش را نیز فرا گرفته و بر معرفت و بصیرت خود بیافزایید، به شهدای ورزشکار بویژه سردار شهید حسین غنیمت پور به عنوان ورزشکار شاخص رشته تکواندو کشور اشاره کرد و گفت: این ورزشکار قهرمان با بصیرت و معرفتی که داشت در زمان خود راه و مسیر درست را شناخت و برای دفاع از کیان کشور جان خود را فدا کرد و شما این الگو‌های ممتاز را باید اسوه قرار داده و در این مسیر رشد و تعالی نمایید.
جعفری سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور نیز با خیرمقدم گزارشی از روند برنامه‌های تمرینی و مسابقات پیش رو ارائه کرد.
در این بازدید دو نفر از تکواندوکاران به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی به مرثیه خوانی پرداختند و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اهدا هدایایی از این قهرمانان تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار بسیج، اردوی آمادگی و تمرینی تیم تکواندو نونهالان کشور به مدت ۲ هفته با حضور ۲۴ تکواندوکار از سراسر کشور در شهر شاهرود در حال برگزاری است و هدف از برگزاری این اردو، آمادگی تکواندوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی که از ۱۵ الی ۱۷ شهریورماه در ۱۰ وزن در کشور لبنان برگزار می‌شود، است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها