شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بی‌حرمتی عده‌ای آشوبگر در روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک خواستار برخورد قاطع با آمرین و عاملین این اقدام شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۵۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن بی‌حرمتی عده‌ای آشوبگر در روز تاسوعای حسینی در آرامستان اراک خواستار برخورد قاطع با آمرین و عاملین این اقدام شد.
در این بیانیه آورده است: ماه محرم الحرام یادآور حماسه بزرگ مقاومت و ایستادگی انسانی الهی و برخاسته از متن مکتب نبی مکرم اسلام (ص) و جانشین بلافصلش امیرمومنان علی (ع) در برار جور و ستم و جبهه الحاد و بی عدالتی است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حماسه تاسوعاو عاشورای حسینی، والاترین ارزش‌های دینی و انسانی همچون ایثار، شجاعت دفاع از حق و مقابله با بی حرمتی‌ها را جاودانه کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: بی‌شک جامعه امروز بیش از همه جوامع دیگر به فراگیری درس‌های بزرگ نهضت عاشورا نیازمند است و حفظ حرمت این ایام و مقابله با هتک حرمت نسبت به این ایام خاص، از وظایف سترگ و مهم هر پرورش یافته این مکتب آزاده است.
در این بیانیه آمده است: متاسفانه شاهد بودیم همزمان با تاسوعای سید وسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا، در لحظاتی که در جای جای شهر دارالمومنین اراک تاسوعائیان در رثای مولا و مقتدای خویش به سوگ نشسته بودند؛ جمعی از آشوبگران منافق و معاند، به بهانه‌های کذب و واهی با حرمت شکنی نسبت به واقعه عظیم، ماهیت پلید خود را در مخالفت با اسلام و انقلاب و فرهنگ ناب تشیع نشان دادند و با حرکت‌های ساختارشکنانه دل عاشقان امام حسین(علیه السلام ) و شیعیان را به درد آوردند.

این بیانیه تاکید کرده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن محکومیت این حرکت بسیار شنیع و حرمت شکنانه از دستگاه قضائی استان و تمامی دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی درخواست دارد با تمامی حرمت‌شکنان برخورد قاطع صورت گیرد؛ همچنین مردم ولایتمدار و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای والامقام کربلا نیز با حضور پرشور خود در مراسمات عزاداری و دستجات اعلام انزجار خود را نسبت به این حرکت قبیح به منصه ظهور قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار