به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان فارسان با برپایی موکب های پذیرایی به خدمت رسانی به عزاداران حسینی پرداختند.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۱۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در همین راستا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان با سرکشی و خداقوت گویی به بسیجیان فعال در این موکب ها گفت: به لطف خدا امسال بیش از 8 موکب توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان برپا شد که این موکب ها در طول دهه اول محرم به صورت شبانه روزی به خدمت رسانی به عزاداران امام حسین علیه السلام پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی رضا عربی، با تقدیر از زحمات بسیجیان فعال در این موکب ها گفت: امسال موکب ها اثر فرهنگی بسزایی را در سطح جامعه شهرستان فارسان گذاشتند و هر موکب به یک پایگاه جهاد فرهنگی و یک خیمه برای جهاد تبیین تبدیل شده بود و توجه ویژه مردم به این موکب ها نیز خود جالب توجه بود.

وی در پایان عنوان کرد: تقریبا تمامی این موکب ها به صورت خودجوش و با همت مردم و بسیجیان اداره شد و هزینه های این موکب ها نیز از طریق خیرین و عزاداران و نذورات تامین شد و هیچ هزینه ای از بیت المال برای تامین این موکب ها نشد و این خود برکت امام حسین علیه السلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار