خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوین؛ 

ملت ایران به محور مقاومت و مظلومان عالم جرأت مبارزه با استکبار جهانی بخشید

سردار آتانی گفت: امروز ملت ایران، جرات مبارزه با استکبار جهانی را نه فقط در دنیای اسلام و در منطقه وسیع مقاومت بلکه به مظلومان عالم در بیخ گوش‌ آمريکا داده‌اید.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۵۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره شهدای روستای کلایه منطقه الموت با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوین، مردم منطقه و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع وطن، مدافع حرم بیان کرد: هر چه ما داریم و هر آبرویی را که در دنیا به دست آورده ایم، مدیون‌ خون شهدا هستیم؛ در این چهل و پنج سال هر کجا که در مسير شهدا بوده ایم قله‌ها دست یافتنی و هر کجا که به غیر از مسیر شهیدان حرکت کرده‌ایم، قله‌ها را یکی پس از دیگری از دست داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در عاشورای ۶۱ هجری همه قله‌ها یی را که پیامبر خدا فتح کرده بود و شبه جزیره عربستان با پیغمبر خوبی ها عالمگیر شده بود به فاصله خیلی کمی در همان جا قله ای به نام حسين بن علی( ع) را به مظلومانه ترین شکل ممکن‌ سر بریدند که اگر شهدای شما بودند این اتفاق نمی افتد؛ اما امروز شما هستید، شهدای شما بودند تا سر ولی ملت ایران به نیزه نرود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج ) استان قزوین تصریح کرد: مشکلات در حوزه اقتصادی، بدسلیقگی ها و عملکردهای نامناسب در مقایسه با هدف شهدا ناچیز و حقیر است و نمی گذاریم ملت ایران را با این محاسبه های غلط کوچک کنند و این مسايل باید حل شود.

وی تصریح کرد: در همه مقاطعی که بر شما گذشته، آن روزهایی که دستان شما بسته بود و هجمه سنگینی علیه شما به وجود آمده بود و ارتش تا به دندان مسلح صدام به پشتیبانی آمریکا تا خوزستان آمده بود، خیلی ها لحظه شماری می کردند تا سر ولی ملت ایران به نیزه برود؛ اما به برکت خون شهدا چنین اتفاقی نیفتاد.

سردار آتانی با بيان اينكه شما تحقق قسم زینب هستید و حضرت زینب(س) به امید شما قسم خورد که نام ما حذف شدنی نیست، خاطرنشان کرد: تاریخ هزار و چهارصد سال، پیش آمده در روزگاری که موشک های دور برد، پهپاد، هواپیما و نقطه زن وجود دارد شمشیر زیر گلوی حججی گذاشتند، سر شهید اسکندری و اسماعيلي را به نیزه بردند تا نشان دهند دوباره با همان عقده و حقارت به سراغ محبین زینب(س) در سرزمین زینب(س) آمده‌اند تا سر به‌ نیزه ببرند؛ اما سپهبد شهید پاسدار قاسم سلیمانی دنیای اسلام را به این میدان آورد تا بگوید شما حماقت کردید و سر به نیزه رفته مال شماست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج ) یادآور شد: روزی‌ خواهد آمد که شناسنامه دارهای فلسطینی، بی شناسنامه ها را از فلسطین بیرون می کنند و بی شناسنامه های دنیا، آنهايی که فاقد هویت ملی، منطقه ای، دینی و فرهنگی هستند و کاری جز غصب کشور و سرزمین دیگری را نداشته اند، حق ندارند برای ایران با شناسنامه، تصمیم و درباره منافع آن صحبت کنند.

سردار آتانی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در سند راهبردی خود گفته بودند که دنیا یک دهکده جهانی خواهد شد و ما پادشاه آن خواهیم بود؛ اما ملت ایران نگذاشتند که آمریکا آقای دنیا بشود و امروز شما جرات مبارزه با استکبار جهانی را نه فقط در دنیای اسلام و در منطقه وسیع مقاومت بلکه به مظلومان عالم در بیخ گوش‌ آمريکا داده‌اید.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار