خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد از برگزاری مراسم تجلیل از دو نفر از آزادگان این روستا در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم الحرام و در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، فراخوان گردان کوثر همراه با گلباران قبور مطهر شهدا، غبارروبی و عطر افشانی ‌به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد  برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، فراخوان گردان کوثر (س) سرخه همراه با ‌گلباران‌ مزار شریف و مطهر قبور شهدای لاسجرد و شش شهید گمنام‌ با حضور حلقه علمی شهید ابراهیم هادی، اعضای گردان‌، گروه جهادی شهید حججی و شهید فخری زاده این پایگاه برگزار شد.

او افزود: در راستای اجرای طرح سفیران مهر، گشت تیم امر به معروف پایگاه همراه با 10 مورد تذکر لسانی انجام شد. نشست سواد رسانه با حضور یکی از خواهران بسیجی و نشست سبک زندگی ایرانی اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا با حضور خادم الشهدا و گروه جهادی شهید محسن حججی برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 3، پخت آش و توزیع بین عزاداران حسینی به همت گروه جهادی شهید محسن حججی انجام گرفت.

شهادت با اشاره به برپایی مراسم تجلیل از آزادگان در روستا گفت: با هدف بزرگداشت و قدردانی از آزادگان نشستی با محوریت جهاد تبیین با حضور خواهران و ‌خانواده های شهدا و ‌اسرا برگزار و از دو تن از آزادگان، حسین منیری وعلی حیدریان تجلیل شد. این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در حسینیه اعظم لاسجرد برپا و پرچم متبرک امام حسین (ع) در این مراسم توسط نوجوانان حلقه علمی شهید ابراهیم هادی دورگردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها