خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در پایگاه حضرت آسیه (س) به همت بسیجیان جهادگر با انجام یک نذر فرهنگی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۳، پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) این شهر، نسبت به آموزش و دوخت چادر سنتی به صورت رایگان به بانوان علاقه مند اقدام کرد. 

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در این مراسم ضمن تقدیر از بانوان جهادگر پایگاه در عرصه خدمتگزاری به اهالی محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به هزینه بر بودن آموزش و دوخت چادر برای بعضی از بانوان تصمیم گرفتیم تا در رزمایش جهادگران این نذر فرهنگی را با هدف افزایش مهارت و خودکفا شدن بانوان محله در زمینه دوخت چادر سنتی به اجرا در آوریم.

او با بیان اینکه این رزمایش با هدف محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی انجام می شود، افزود: ارائه خدمت بی‌منت، اساس کار جهادگران بسیجی و گروه های داوطلب است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) خاطرنشان کرد: همچنین در راستای برپایی این رزمایش، نطافت و غبارروبی مسجد،عیادت از سالمندان و بیماران محله و دیگر برنامه ها انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها