خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی در پیامی انتصاب معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری این شهرستان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی با انتشار پیامی انتصاب مهندس حمیدرضا عباسی را به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان میامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس حمیدرضا عباسی

 

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان میامی، صمیمانه تبریک عرض نموده، یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نویدبخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم را فراهم خواهد کرد.

 امید است با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، پاکدستی و ارتباط مستمر و‌ موثر با جامعه، مبارزه با فقر و تبعیض و بهره مندی از توانمندی نیروهای متعهد و کارآمد، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید. 

انتظار می‌رود با قرار دادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند «عدالت و پیشرفت» و «رفع فقر و تبعیض» کوشا باشید.

 

سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میامی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها