خبرهای داغ:
اسماعیلی خبر داد

راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه ذوب و نورد آلیاژی ملایر

همدان-فرماندار ویژه ملایر از آغاز تست و راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه ذوب و نورد آلیاژی خبر داد و گفت: مواد اولیه لازم برای این واحد خریداری شده و به سرعت طی هفته‌های آینده با حداکثر ظرفیت تولید خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۱۴۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در حاشیه تور راهیان پیشرفت که با حضور خبرنگاران و بازدید از کارخانه ذوب و نورد آلیاژی شهرستان ملایر، اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید، یکی از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم است که دولت برای آن برنامه‌ریزی دارد و با تمام توان آن را دنبال می‌کند.

وی افزود: پیرو سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، پیگیری‌های لازم با حمایت‌های استاندار همدان، برای احیای شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر انجام شد.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: شرکت ذوب و نورد آلیاژی ملایر بالغ بر ۲۰ سال سابقه تولید دارد که در روزهای ابتدایی شروع به کار، تولید بالایی داشت.

وی ادامه داد: این واحد بزرگ صنعتی در ادامه کار با مشکلاتی مواجه شد و بدهی‌هایی به بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان و تعطیلی‌های مکرری که برای این واحد صورت گرفت، در نهایت یکی از چالش‌های بزرگ صنعتی استان و شهرستان شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در راستای جشن بزرگ احیای واحدهای تولیدی در نقاط مختلف کشور، امروز شاهد یک نمونه از احیای واحدهای تولیدی در شهرستان ملایر هستیم که صدها میلیارد تومان قیمت روز این واحد است.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی اشکالاتی که در مجموعه فعالیت‌های این شرکت رخ داد، بدهی آخر آن که حسابرسی شد، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شد، گفت: با تدابیر صورت گرفته و مجموعه اقدامات، هدایت‌ها و حمایت‌های استاندار همدان، در روزهای اخیر شاهد تغییر مدیریت این شرکت هستیم.

فرماندار ویژه ملایر افزود: با تلاش‌های صورت گرفته، یکی از سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت و معدن، در ملایر حاضر شد و مدیریت شرکت ذوب آهن را بر عهده گرفت و شاهد احیای این واحد بودیم.

وی ادامه داد: با احیا و راه‌اندازی مجدد، این واحد جزء یکی از بهترین واحدهای کشور خواهد بود، محصولات باکیفیت در تُناژ بالا تولید و مجدداً کارگران با حداکثر ظرفیت به کار برمی‌گردند و شاهد روزهای خوب این صنعت بزرگ در ملایر خواهیم بود.

اسماعیلی با بیان اینکه در بازدید امروز، تست و راه‌اندازی مجدد خط تولید این واحد آغاز شد، گفت: مواد اولیه لازم برای تست و راه‌اندازی مجدد این واحد خریداری شده و به سرعت طی هفته‌های آینده با حداکثر ظرفیت تولید خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با سرمایه‌گذار جدید توافق کردیم که سرمایه‌گذاری مجدد برای طرح توسعه شکل گیرد و چند هزار میلیارد تومان برای طرح توسعه و تکمیل خط تولید سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: با تمام توان در کنار سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان هستیم، آنها نیز باید سهم خود را در رونق و توسعه تولید ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات