خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی خبر داد

استقبال پرشور مردم دارالمومنین همدان از نمایش «فصل شیدایی»/ برگزاری اجلاسیه شهدا همزمان با سالگرد شهادت حبیب سپاه در همدان

همدان-معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مهمترین برنامه دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان، اجرای نمایش «فصل شیدایی» است که هر شب حدود ۵ تا ۷ هزار نفر از آن دیدن می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۰۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرهنگی بسیج که همزمان با اکران نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در حال برگزاری است، اظهار کرد: امسال در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۸ هزار شهید استان همدان توفیقی حاصل شد که دومین کنگره ملی شهدا را برگزار کنیم.

وی افزود: همچنین در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، نمایشگاهی با غرفه‌های متنوع با موضوعات عفاف و حجاب، توانمندی‌های نیروهای نظامی و انتظامی، دفاع مقدس و... در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز کرد: هدف از اجرای این نمایشگاه مقابله با جنگی است که دشمن با عنوان جنگ ترکیبی، علیه ما پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی همه موضوعات نظامی، اقتصادی، اطلاعاتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... را هدف قرار داده است، مطرح کرد: در این نمایشگاه از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و سایر نیروهای مسلح در استان استفاده شده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

کریمی با بیان اینکه مهمترین برنامه کنگره اجرای نمایش «فصل شیدایی» است که هر شب حدود ۵ تا ۷ هزار نفر از آن دیدن می‌کنند، عنوان کرد: همزمان با سالگرد شهادت حبیب سپاه، سرلشگر شهید حاج حسین همدانی اجلاسیه نیز به مدت ۴ روز با حضور مسئولین فرماندهان ارشد سپاه در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار