خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس کل دادگستری استان سمنان از بازداشت چهار نفر از بانوان مامای غیر مجاز و پلمب مراکز غیر قانونی آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۳۱۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

استمرار امنیت و اقتدار قانونی در شاهرود با بازداشت چهار نفر از بانوان مامای غیر مجاز و پلمب مراکز غیر قانونیبه گزارش خبرگزاری بسیج، عبداللهی اظهار کرد: پس از ابلاغ قانون حمایت از جوانی جمعیت به مسئولان قضایی دستور داده تا وظایف مرتبط را پیگیری و برخورد قانونی و متناسب را انجام دهند.
رئیس کل دادگستری استان سمنان، ادامه داد: متاسفانه سقط غیر قانونی جنین توسط افراد غیرمجاز و نا آشنا با اصول علمی و بهداشتی در مراکز غیر قانونی و بدون مجوز به صورت نامحسوس در حال انجام است و برای جلوگیری از استمرار این معضل بایستی ورود قانونی و بازدارنده را در دستور کار قرار داد.
او افزود: در همین راستا با تلاش‌های ضابط خاص و پس از رصد‌های امنیتی ۴ نفر از بانوان غیرمجاز در اماکن غیر بهداشتی که با اعمال غیر حرفه‌ای اقدام به سقط جنین در شهرستان شاهرود داشته شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود به اتهام سقط عمدی جنین تفهیم و باصدور قرار بازداشت موقت روانه زندان و مراکز مربوطه نیز با دستور قضایی پلمب شد.
عبدالهی، تاکید کرد: روند شناسایی و دستگیری افراد و مراکز غیرمجاز و غیر قانونی در این موضوع مهم در سراسر استان سمنان ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با متخلفین و مجرمین برخورد قانونی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها