خبرهای داغ:
امروز میدان متعلق به جوانان جهادی است تا ایرانی آزاد و مستقل بسازند.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۶۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، منفعت‌طلبان، باند بازها و جناح بازها قانون‌گریزی‌ها، امروز سخن از «مجلس روز به روز کوچک‌تر می‌شود» سر می‌دهند. یادتان رفته که شما تحمل یک مجری دفاع مقدس در دانشگاه را نداشتید امروز به فکر باندبازی‌ها جناح‌بازی‌ها منفعت‌طلبی‌ها و قانون‌گریزی‌ها افتاده‌اید. با کمال تأسف می‌بینیم افرادی که خود را به عنوان فعال اصولگرا معرفی می‌کنند در آستانه انتخابات برای تخریب دولت به میدان آمده‌اند تا با این روش بتوانند در بین مردم آرا کسب کنند.

 شما که خودتان را فعال اصولگرا می‌دانید آیا برنامه‌ای برای دولت و مجلس ارائه کرده‌اید. در طول هشت سال دولت تدبیر و امید همین فعالان سیاسی که خود را اصولگرا می‌خوانند، سکوت کردند و حتی یک انتقاد هم از دولت نکردند زیرا کدخدا جویان انتقادکنندگان را بی‌سواد و جهنمی می‌نامیدند. مردم به خوبی می‌دانند دولت گذشته چه آسیبی به کشور و چه بدهکاری‌هایی برای دولت بعد گذاشت. امروز حنای شما با تدبیر هم‌رنگ ندارد.

 دولت مظلوم سیزدهم پس از استقرار به بسیاری از مدیران گذشته میدان داد تا به مردم خدمت کنند ولی با کمال تأسف می‌بینیم پس از گذشت 2 سال هنوز برخی از مدیران با دولت هماهنگ نیستند. امروز می‌بینیم با تمام انتقادات و تخریب‌هایی که رسانه‌های زرد علیه دولت جهادی روا می‌دارند، مردم هوشیارند و فریب‌ بازی‌های سیاسی شما را نمی‌خورند و می‌دانند بسیاری از این بازی‌هایتان به خاطر کسب آرای آن‌هاست.

 عده‌ای امروز دم از آزادی حجاب می‌زنند که روزگاری به عنوان چماق به دست با بی‌حجاب‌ها مبارزه می‌کردند. آری مردم ما می‌دانند این یک شیوه جذب رأی هست و شما واقعاً در اشتباه هستید.

 ساکتین دیروز دولت تدبیری در نقش بازی سیاسی به میدان آمده‌اند و می‌گویند «گروه فشار نه سرانجامی برای برجام می‌خواهد و نه برگزاری انتخابات را» شما در دولت هشت ساله تدبیر و امید کجا بودید آن زمانی که آمریکا را کدخدا می‌خواندند و مردم را مسخره می‌گرفتند که من هم مثل شما شب خوابیدم و صبح جمعه متوجه شدم بنزین گران شده است. آری آن زمان کجا بودید آن زمانی که زیرساخت‌های انرژی اتمی را خراب کردند و به جای هیأت دولت کانون سالمندان راه انداختند و ارز چهار هزار و 200 تومانی را به نام مردم ولی به کام هم قطارانشان توزیع کردند، آن زمان کجا بودید.

 برخی از آقایان با شنیدن کلمه دیپلماسی فشار خونشان بالا می‌رود. آری هشت سال برجام برجام و کدخداجویی را پیش گرفته بودند و برای آمریکا زانو می‌زدند و می‌گفتند این دیپلماسی است. آمریکا با آنها چه کرد؟

 امروز همان‌ها دم از دیپلماسی فشار می‌زنند و می‌گویند چه کنیم که مشارکت در انتخابات بالا رود. به دنبال مطرح کردن افراد ناصالح هستند و مدام می‌گویند که با ورود این افراد بازار انتخابات گرم خواهد شد. یادشان رفته که در دولت تدبیر و اصلاحات چه کردند چرا نتوانستند در دولت تدبیر و امید مشارکت در انتخابات را بالا ببرند؟

 در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری چرا مردم به گفتمانتان رأی ندادند و چرا نتوانستید مشارکت در انتخابات را به نفع خود بالا ببرید. لطفاً کمی آرام باشید و بگذارید جامعه نیز طعم آرامش را بچشد کشور نیاز به شما ندارد و امروز میدان متعلق به جوانان جهادی است تا ایرانی آزاد و مستقل بسازند.

 

یادداشت: رضا تبیانیان، فعال رسانه‌ای و پیشکسوت مطبوعات

ارسال نظرات
پر بیننده ها