خبرهای داغ:
در هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بخش مرکزی فامنین

همدان-به مناسبت هفته دولت با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مسئولین استانی و شهرستانی کارگزاری ۷۹۰۳۲ افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  به مناسبت هفته دولت کارگزاری ۷۹۰۳۲ بخش مرکزی شهرستان فامنین با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان همدان و امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان فامنین افتتاح شد.

مهدی سماواتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات صندوق در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تأکیدات اصول مندرج در قانون اساسی، و اعلام تهیه دستورالعمل اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط صندوق، بیان کرد: اداره کل روابط عمومی صندوق در راستای افزایش ضریب پوشش بیمه‌ای مناطق محروم آمادگی کامل برای همکاری با ادارات و نهادهای سطح استان دارد.

سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین نیز در این مراسم با تأکید بر نقش صندوق در توسعه بیمه مناطق کم برخوردار و رفع محرومیت جامعه هدف، اظهار کرد:  تمام ادارات ذیربط در روستاها باید برای ایجاد زمینه‌های لازم با هدف پوشش حداکثری بیمه اجتماعی جامعه هدف اقدامات لازم را انجام داده و امیدوارم با توجه به محرومیت شهرستان مدیرت صندوق استان نگاه و حمایت ویژه ای به این خطه داشته باشد.

حجت الاسلام باب الله غفاری امام جمعه شهرستان فامنین با اشاره به اهمیت توجه به محرومین و حمایت از کشاورزان و روستائیان در دین مبین اسلام و آیات و روایات، از اقدامات صورت گرفته در سطح استان توسط صندوق تقدیر کرد و گفت: تمام مبلغین موظف هستند خدمات این صندوق را در روستاها اطلاع رسانی کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان همدان نیز ضمن تشکر از حضور و حمایت‌های مدیران و مسئولین ادارات شهرستان از برنامه‌ها و فعالیت‌های صندوق استان، گفت: امیدواریم افتتاح دفتر کارگزاری با رویکرد جذب حداکثری و اطلاع رسانی بهتر از خدمات صندوق به جامعه هدف باشد.

حاتم شکری افزود: در جانمایی دفتر کارگزاری ۷۹۰۳۲ تلاش شده است دسترسی جامعه هدف به خدمات صندوق با کمترین هزینه صورت پذیرد.

در ادامه با حضور در منزل شهید جاوید الاثر مجتبی عباس رحیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و تقدیر از صبر و بردباری خانواده معزز و معظم شهدا، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق شد و احکام مستمری دو خانواده مستمری بگیر در روستای طاوه از توابع شهرستان فامنین استان همدان توسط مسئولین اعطاء شد.

افتتاح کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بخش مرکزی فامنین

افتتاح کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بخش مرکزی فامنین

افتتاح کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان بخش مرکزی فامنین

انتهای پیام/

ارسال نظرات