خبرهای داغ:
حسام طاهر در گفتگو با بسیج خبر داد

خدمات‌رسانی ۱۵ ایستگاه صلواتی به زائران اربعین در اسدآباد

همدان-مسئول ستاد مردمی اربعین شهرستان اسدآباد از خدمات‌رسانی ۱۵ ایستگاه صلواتی در مسیر رفت و برگشت به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۱۷۷
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

جعفر حسام طاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: امسال در شهرستان اسدآباد تعداد ۱۵ ایستگاه صلواتی در مسیر رفت و برگشت از زائران اربعین حسینی پذيرايي کردند.

وی افزود: از این تعداد ایستگاه صلواتی، ۸ ایستگاه  در مسیر رفت و تعداد ۷ ایستگاه برای مسیر برگشت پیش بینی شده بود که از این تعداد دو ایستگاه صلواتی نیز ویژه خواهران بود که توسط بانوان مديريت می‌شد.

مسئول ستاد مردمی اربعین شهرستان اسدآباد عنوان کر: در اين ایستگاه‌ها، خدماتی از قبيل  وعده غذایی شامل صبحانه، نهار و شام، اسکان زائران، میان وعده، برنامه‌های فرهنگي، غرفه‌های کودک، نمایشگاه کتاب، آرایشگاه مردانه و نمایشگاه عکس شهدا برای  زائران محیا شده بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از زائران در روز شنبه ۱۸ شهریور ماه وارد کشور شدند، تعداد ۵ ایستگاه  در مسیر برگشت به فعالیت خود در این روز ادامه دادند که شامل ایستگاه‌های امام رضا (ع) در شهرک محمدیه، ایستگاه شهدای مدافع حرم و ایستگاه ۴۰۳ شهید سرافراز شهرستان در میدان  آزادگان، ایستگاه انصار الحسین (ع) در بلوار ۲۲بهمن و ایستگاه شهيد قهاری واقع در گردنه اسدآباد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات