خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهادی تبلیغی سفیران نور، روضه‌های خانگی را از جمله مظاهر محبت مردم مؤمن ایران به ائمه اطهار(ع) دانست و از برگزاری بیش از ۴۰ مراسم در مساجد، هیئات مذهبی و منازل مردم مؤمن در دهه آخر ماه صفر خبرداد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

علی حسنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، روضه‌های خانگی را از جمله مظاهر محبت و عشق مردم مؤمن و ولایتمدار ایران به ائمه اطهار عليهم السلام دانست و اظهار کرد: روضه‌های خانگی بستری مناسب برای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت(عج) است که می‌بایست مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی ادامه داد: برپایی روضه خانگی به قدمت عزای سیدالشهداء است، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) اولین کسانی بودند که با برپایی روضه‌های خانگی علاوه بر برگزاری مراسم عزای امام حسين(ع) به تبیین قیام عاشورا و مظلومیت اهل بیت علیهم السلام پرداختند.

روضه‌های خانگی از مظاهر محبت مردم ایران به ائمه اطهار / برگزاری ۴۰ روضه در منازل شهروندان قمی

مسئول قرارگاه جهادی تبلیغی سفیران نور با تصریح به اینکه روضه‌های خانگی تشکیل دهنده اجتماع مومنین هستند، خاطر نشان کرد در این اجتماع فرهنگ اصیل و فضائل اهل‌بیت علیهم‌السلام نشر پیدا کرده و مردم با توسل، دعا و تلاوت قرآن دل‌های خود را از زنگار گناه و آلودگی پاک می‌کنند.

حسنی پور افزود: مردم ایران از گذشته‌های دور علاقه زیادی به برپایی روضه اهل‌بیت علیهم‌السلام در منازل خود داشتند و معتقد هستند برپایی مراسمات آل‌الله در منازل باعث برکت و افزایش رزق و روزی اهل آن خانه و جلب رضایت خداوند متعال می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهادی تبلیغی سفیران نور با هدف نشر معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام اقدام به برگزاری روضه‌های خانگی در استان قم نموده است، اظهار داشت: این قرارگاه جهادی در دهه آخر ماه صفر بیش از ۴۰ مراسم در مساجد، هیئات مذهبی و منازل مردم مؤمن برگزار کرد.

حسنی‌پور در پایان از برگزاری پویش روضه‌های خانگی آل‌محمد علیهم‌السلام در ایام فاطمیه خبر داد و بیان داشت: مردم مؤمن و ولایتمدار استان قم می‌توانند جهت برگزاری روضه خانگی با شماره ۰۹۱۶۸۰۱۵۷۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار