خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: دفاع مقدس، سرمشق همه ملت‌های آزاده است و امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت گرفته از تفکر جهادی و بسیجی در دوران مقدس است.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۷۱
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی همچنان که در هشت سال دفاع مقدس دست در دست همدیگر گذاشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد، امروز نیز وظیفه پاسداری خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر، آماده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته در تمامی عرصه‌های دفاعی و امنیتی حاضر هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: با توجه به پیشرفت‌های سازماندهی و ملزومات، آمادگی هرگونه مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف را داریم.

سردار مهدوی مطرح کرد: با عنایت خداوند توانستیم روی پای خود بایستیم و با اتکای به خود و خودباوری به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به هم‌افزایی نیرو‌های مسلح، مطرح کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد یکدیگر با همدلی و هم‌افزایی آماده دفاع همه‌جانبه از انقلاب و دستاورد‌های آن هستند.

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، دفاع مقدس را الگوی موفق و سرمشق همه ملت‌های آزاده دانست که دستاورد‌های بسیار عظیم و بزرگی بر جای گذاشته است.

سردار مهدوی ادامه داد: امنیت و پیشرفت های امروز کشور نشأت گرفته از تفکر جهادی و بسیجی در دوران مقدس است که اگر ادامه داشته باشد، قطعا بسیاری از مشکلات کشور راحت‌تر حل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها