خبرهای داغ:
فرزند خلبان شهید «محمدرضا کرم»:

جایگاه مردم استان همدان در انقلاب و جهاد نمونه و برجسته است

همدان- فرزند خلبان شهید مفقودالاثر «محمدرضا کرم» گفت: جایگاه مردم استان همدان در انقلاب و جهاد نمونه و برجسته است و گواه آن ۸ هزار شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از یک هزار آزاده قهرمان است.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۷۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزند خلبان شهید مفقودالاثر «محمدرضا کرم» در دومین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و ارتش همیشه سرافراز در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: کیست که نداند عظمت امروز اسلام و ایران مدیون و مرهون خون سرخ شهیدان راه خدا است، همان کسانی که آگاهانه و مخلصانه در جبهه‌های گوناگون به خون غلتیدند و عزت و افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا یک برنامه نمایشی و ظاهری نیست، افزود: کنگره‌ها و یادواره‌ها چه کوچک و چه بزرگ گلدسته‌هایی است که اذان شهادت و راه امام حسین(ع) را هر روز به‌گوش می‌رسانند.

فرزند خلبان شهید مفقودالاثر «محمدرضا کرم» گفت: جایگاه مردم استان ما در انقلاب و جهاد نمونه و برجسته است و گواه آن ۸ هزار شهید و ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و بیش از یک هزار آزاده قهرمان است؛ باب شهادت و جهاد همیشه در دیار الوند باز بوده است، تاریخ سرخ استان این را گواهی می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه می‌دانند که بنا به فرمایش پیام آور رحمت و معرفت، دانش ما ایرانیان به ثریا رسیده است و امروز ایران اسلامی از همیشه قدرتمندتر و ایستاده‌تر است.

کرم با بیان اینکه به روح آسمانی شهدای این خطه پرگوهر به خصوص یک هزار و ۷۶۰ شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان همدان درود می‌فرستم، گفت: بار دیگر با آرمان‌های متعالی امام(ره) و جانشین برحقش، رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم و از دستاوردهای عظیم این انقلاب جانانه دفاع کنیم.

در ادامه مراسم نیز مهدی چناری و گروه نمایش به اجرا پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات