خبرهای داغ:
بانوان حوزوی از نقاط مختلف کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در شهر مقدس قم گردهم آمدند و خواستار ورود جدی‌تر کشورهای اسلامی به مسئله فلسطین و جلوگیری از کشتار مردم غزه شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۵۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اجتماع بانوان حوزوی سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی پیش از ظهر امروز همراه با پخش زنده از شبکه قم در مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران برگزار شد.

حوزویان در این اجتماع با سردادن شعارهای «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش، صهیونیستی» و «حاج قاسم شهیدم، راهت ادامه دارد» خواستار ورود کشورهای اسلامی به موضوع فلسطین و جلوگیری از کشتار مردم غزه شدند.

اجتماع بانوان حوزوی سراسر کشور در قم برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در این اجتماع با اشاره به اینکه جوانان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، اظهار کرد: اکنون که رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی با هدف قرار دادن زنان و کودکان درحال خالی کردن خشم خود است ما نباید سکوت کنیم و در این رابطه همه کشورهای مسلمان و مجامع بین‌المللی باید وارد میدان شوند.

خانم زهانظام طلبه سوریه‌ای نیز در این مراسم با اشاره به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه‌ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، گفت: زمانی که مسلمانان جهان با توسل به این آیه قرآن کریم زیر یک پرچم گردهم آیند هیچ قدرتی توان مقابله با مسلمانان را ندارد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت مقدمات حضور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم می‌کند، اظهار کرد: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم که از جبهه مقاومت حمایت کنیم و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام برداریم تا به امید خدا همه مسلمانان زیر پرچم امت واحد اسلامی بتوانند نماز خود را به امامت امام عصر(عج) در فلسطین بخوانند.

در بخش پایانی این مراسم خانم احسانی فرمانده بسیج طلاب جامعه الزهرا(س) بیانیه‌ای را در راستای حمایت از فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی قرائت کرد که به زبان‌های مختلف منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار