خبرهای داغ:
جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه علنی شورا، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و مجاهدت‌های جوانان فلسطینی نام‌گذاری یکی از میادین شهر قم به نام فلسطین را خواستار شدند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۲۰
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مسگری پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی باید با وحدت در کنار یکدیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند، اظهار کرد: هر فرد و مجموعه‌ای به میزان توان خود باید از مردم فلسطین برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت عملی داشته باشد.

وی آغاز عملیات طوفان الاقصی را آغاز دوران جدیدی برای منطقه و جهان دانست و گفت: جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم نام‌گذاری یکی از میادین شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام به نام فلسطین را درخواست کرده‌اند که این درخواست به رئیس شورا تحویل داده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مکان پیشنهاد شده برای این اقدام، میدان نیایش در نزدیکی مصلای قدس است که می‌تواند به میدان فلسطین تغییر نام داده شود که امیدواریم این موضوع در شورا لایحه و به شهرداری ابلاغ شود. 

در ادامه این جلسه محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: نام‌گذاری میدانی به نام فلسطین در شهر قم اقدام خوبی است که برای بررسی جزییات، این موضوع به کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم واگذار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، محمدحسین دهناد، حسین صابری، محمود مسگری، معصومه آمره، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت و مصطفی ملایی در نامه‌ای به رئیس شورای شهر، نامگذاری یکی از میادین به نام فلسطین را درخواست و در صحن علنی شورا دیگر اعضا نیز این نامه را امضا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار