خبرهای داغ:
امروز، وقتِ اتحاد برایِ سربلندیِ اسلام است. اتحادی برایِ تمامِ مظلومانِ جهان، تمامِ کسانی که در این سال‌ها موردِ ظلمِ شیطانِ بزرگ و اَیادیِ آن شده اند. سکوت و انفعال امروز، خیانتی است بزرگ بر تمامِ مجاهدین و آزادی خواهان دنیا.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۶۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فردوس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به شرح زیر است...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَکُمْ وَلَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمَالَکُمْ (محمد ۳۵)

مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید. شما برترید، چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی کم و کاست به شما می‌دهد.

ما دانشجویان انقلابی، هم نوا با ملت‌های آزاده جهان، ضمن عرض تسلیت و محکوم نمودن این حملات و جنایاتِ وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، به سرزمین مقدس فلسطین، دولت‌های اسلامی را موظف می‌دانیم در برابر این قضیه سکوت ننموده و پاسخی در خور، چه در ابعاد سیاسی، و چه نظامی، به این وحشی گری اسرائیل و حامیان آن، بدهند.

کشور‌هایی که در این مدت از درِ سازش با اسراییل در آمده، تن، به خفتِ عادی سازی داده و اقدام به گشودنِ سفارتِ اسراییل کرده اند، هر چه زودتر این لکه ننگ را، ازدامن خود پاک کرده و اعلامِ برائت نمایند.

فلسطین، پاره تن اسلام است و هر کشور مسلمانی که، در برابر این تجاوز دیوانه وار به فلسطین، ذره‌ای کوتاه آمده، حمایت نموده و یا حتی سکوت کرده است، به خونِ تمامِ شهدایِ مقاومت، مدیون خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک، باید منتظرِ آتشِ خشمِ امتِ بزرگِ اسلامی باشد.

سفرای کشور‌هایی مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه که به طور علنی، پشتیبان اسرائیل بوده و با حمایت از فلسطین، به مٌثابه حمایت از تروریسم، که به واقع، خودشان منشا آن هستند برخورد میکنند باید اخراج شوند.

غزه نیازمند کمک‌های جدی امدادی، اعم از دارو و پزشک و پوشاک و آب و غذا است. هر گونه عقب نشینی در رساندنِ این موارد به ساکنان غزه، نزدیکتر شدن به یک فاجعه انسانی عظیم است. این مهم، حمایتِ جدیِ کشورهایِ مسلمان، برایِ باز نگه داشتن و ارسالِ امکانات از گذرگاه رَفَح و اجازه ندادن به دشمن صهیونیستی، برای بستن آن و در گام بعدی، جمع آوریِ کمکهایِ مردمی جهان در مصر و ارسالشان به غزه را می‌طلبد.

امروز، وقتِ اتحاد برایِ سربلندیِ اسلام است. اتحادی برایِ تمامِ مظلومانِ جهان، تمامِ کسانی که در این سال‌ها موردِ ظلمِ شیطانِ بزرگ و اَیادیِ آن شده اند. سکوت و انفعال امروز، خیانتی است بزرگ بر تمامِ مجاهدین و آزادی خواهان دنیا.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان فروس در خصوص محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش و خونخوار اسرائیل، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و دردمندان و آزادگان جهان، اقدامِ ضدِ بشریِ رژیمِ جعلی و موقتِ صهیونیستی را محکوم کرده و خواستارِ پاسخِ کوبنده و انتقامی سخت به جنایت‌های این یزیدیان، زمان هستیم.

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص ۵)
والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها