خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه گنبد:

مادران در تربیت نسل جدید استکبار ستیز و مقاوم نقش برجسته ای دارند/ زنان باید پرچمدار تربیت سربازان آینده باشند

سرکار خانم خان احمدی گفت: امروز که دشمنان ما قصد دارند برای کند کردن جریان تمدن نوین اسلامی نسل جدید را از این مسیر خارج کنند و زنان ما باید پرچمداران تربیت سربازان آینده باشند.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۱۱
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

مادران در تربیت نسل جدید استکبار ستیز و مقاوم نقش برجسته ای دارند/ زنان باید پرچمدار تربیت سربازان آینده باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛  سرکار خانم خان احمدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان گنبد کاووس در حاشیه تجمع بزرگ بانوان شهرستان گنبد کاووس با شعار من یک مادرم  گفت : این تجمع با حضور مادران و کودکان تشیع و تسنن در محکومیت جنایات حکومت غاصب اسرائیل و حمایت از مادران مظلوم غزه به همت حوزه های مقاومت بسیج خواهران و هیئت رزمندگان اسلام در گلزار شهدای گمنام برگزار گردید.

وی افزود: هدف از برگزاری این تجمع بزرگ وحدت عملی مادران اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبد بود که دشمنان ببینند چطور وحدت اقوام ، ملت ها و اقشار مختلف مردم در سراسر دنیا پشت مردم مظلوم فلسطین قرارگرفته است.

خانم خان احمدی اظهار داشت: مادران در تربیت نسل جدید استکبار ستیز و مقاوم در برابر توطئه ها نقش برجسته ای دارند. نیروهای با غیرت جبهه مقاومت از دامن مادرانی پرورش یافته اند که آنها را از کودکی با عشق جهاد و مقاومت آشنا کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه گنبد عنوان کرد: امروز که دشمنان ما قصد دارند برای کند کردن جریان تمدن نوین اسلامی نسل جدید را از این مسیر خارج کنند مادران پرچمدار تربیت سربازان آینده هستند.

وی در پایان تصریح کرد: آنچه که در روایات اسلامی به آن تاکید شده تقویت جبهه اسلام در مقابل دشمنان در زمینه های مختلف است. لذا مادران در جهاد فرزندآوری جهت عزت یافتن لشکرگاه اسلام نقش برجسته و غیرقابل انکاری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار