خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از برگزاری کارگاه مهارت های پس از ازدواج با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۱۹۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مجمع سرگروه های حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه با حضور اعضا برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجمع سرگروه های صالحین با محوریت تبیین مسائل روز فلسطین و اهمیت عملیات طوفان الاقصی تشکیل و اعضا در این خصوص نطرات خود را عنوان کردند.

او افزود: همچنین پیگیری مشکلات حلقات و پاسخگویی به سوالات سرگروه ها توسط مربی پایگاه و تعیین ساعت و روز حلقات باتوجه به تغییر فصل با همفکری سرگروه ها از دیگر محورهای این مجمع بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: جلسه اعضای شورای پایگاه نیز با حضور اکثریت اعضا تشکیل و قرعه کشی صندوق قرض الحسنه پس انداز بسیجیان پایگاه انجام و به دو نفر از اعضای صندوق مبلغ 30 میلیون ریال تعلق گرفت.

ادهم بیان داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، کارگاه مهارت های پس از ازدواج با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان طی سه جلسه در پایگاه تشکیل و با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است به مناسبت هفته تربیت بدنی بسیجیان حلقه شهیدان سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه در استخر غدیر حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار