فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در ادامه بازدید میدانی از حوزه‌های مقاومت بسیج و بررسی عملکرد و ظرفیت های آنها از حوزه‌های شهید محمدی و حضرت زهرا(س) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) قم بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۴۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) ضمن بازدید میدانی و بررسی عملکرد و توانمندی‌های حوزه‌های مقاوت بسیج شهید محمدی و حضرت زهرا(س) در ناحیه امام رضا (ع) با جمعی از بسیجیان این ۲ حوزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه استان قم در نشست صمیمانه با اعضای شورای این حوزه مقاومت بسیج شهید محمدی اظهار داشت: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری نشان داد که کلید طلایی انقلاب است و هرجا که در انقلاب با مشکلی مواجه شدیم، بسیج با اخلاص، اعتقاد، انگیزه و معنویت همه مشکلات رو حل کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج از ابتدا با یاری مردم روی پای خود ایستاده و با تکیه بر ظرفیت‌های خودش ماموریت‌ها را انجام داده است، گفت: بسیج همیشه با کمک مردم و خیرین اداره شده است و ما هم ان‌شاءالله به نوبه خودمان و در حد توان از ماموریت‌های بسیج پشتیبانی می‌کنیم و قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

سردار موحد با تاکید بر بحث مشارکت در انتخابات تصریح کرد: با جهاد تبیین باید زمینه مشارکت مردم در انتخاب فراهم بشود، ضمن اینکه بحث‌های کمک‌رسانی، محرومیت‌زدایی، همایش‌های بصیرتی و جهاد تبیین نیز باید در این مدت باقی‌مانده به اوج خود برسد.

در این بازدید، فرماندهان و اعضای شورای این ۲ حوزه‌ی مقاومت گزارشی از عملکرد فعالیت‌های خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار