خبرهای داغ:
شاهرود_ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: روح مقاومت در بین نسل دانش‌آموز ما زنده است و این موضوع سبب سر زندگی جریان انقلاب شده و امیدوار هستیم روزی برسد که شاهد فتح راه قدس و برپایی نماز در مسجدالاقصی باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۹۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید جمال وزیری در اجتماع عظیم سه هزارنفری دانش‌آموزان بسیجی با عنوان «نسل سلیمانی، فاتحان قدس» در شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و بسیجی گفت: امروز شاهد اجتماع عظیم نوجوانان دهه هشتاد و نودی هستیم و این حضور پرشور جای خرسندی دارد و حضور الگو‌هایی همچون حسین فهمیده افتخار دانش‌آموزان و برگی درخشان در کارنامه این نسل سرنوشت‌ساز و ولایت‌مدار است.
این مقام مسئول با بیان اینکه دانش آموز نبض بیدار جامعه است و دانش‌آموزان امروز مانند دوران هشت سال دفاع مقدس، پرشور و بانشاط در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارند، بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش آمادگی و نشان‌دادن رسالت جهانی دانش‌آموزان در برابر استکبار جهانی و دفاع از مظلوم و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های شهید راه مقاومت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در ادامه افزود: روح مقاومت در بین نسل دانش‌آموز ما زنده است و این موضوع سبب سر زندگی جریان انقلاب شده و امیدوار هستیم روزی برسد که شاهد فتح راه قدس و برپایی نماز در مسجدالاقصی باشیم.
بنا به گفته وزیری، حضور پرشور دانش‌آموزان در این همایش نشان‌دهنده پای‌کار بودن و تجدید بیعت آن‌ها با آرمان‌های انقلاب و پرچم‌داری جریان مقاومت تا رسیدن به دست صاحب اصلی آن است.
وی با بیان اینکه امروز هدف‌گذاری دشمن در مدارس و بین جامعه دانش‌آموزی است ابراز کرد: مدرسه خط مقدم جبهه فرهنگی و معلمان فرماندهان این جبهه هستند و حضور پرشور این قشر در همایش امروز سبب بصیرت‌افزایی و آگاهی آن‌ها خواهد شد.
وزیری در نهایت حضور پرشور و قابل‌توجه جامعه دانش‌آموزی به همراه خانواده‌های آن‌ها را در روز ۱۳ آبان خواستار شد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.
گفتنی است هشتم آبان‌ماه روز شهادت شهید حسین فهمیده به‌عنوان روز دانش‌آموز و هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه به نام هفته دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

روح مقاومت در نسل جوان زنده است/دانش آموز نبض بیدار جامعه است

ارسال نظرات
پر بیننده ها