خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: فرهنگی باید جریانساز به معنای واقعی کلمه باشد و بتوانیم بر اقتضائات جبهه انقلاب و نیاز‌ها توجه کنیم و در کنار هم با پیوستگی و چسبندگی که از مصادیق ولایت است بتوانیم اتصال جمع فرهنگی استان و شهرمان را همیشه داشته باشیم
کد خبر: ۹۵۵۱۰۱۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان صبح امروز در همایش استانی "مثل مصطفی" ویژه فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج ضمن درود و سلام به روح شهید جبهه فرهنگی انقلاب اظهار داشت: شهید مصطفی صدرزاده در مکتب امام (ره) رشد پیدا کرده و از رویش‌های جامعه اسلامی است.

وی خطاب به رزمندگان عرصه فرهنگی استان افزود: فعالان فرهنگی از شاخه‌های مختلف هنری و عرصه تبیینی و روشنگری زحمات فرهنگسازی در استان بر دوش آنهاست از این جهت باید قدر مسئولیتی که بر عهده داریم را بدانیم که در فضای جامعه اسلامی همه بتوانیم به وظیفه خودمان عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرهنگ را به عنوان فضا و هوایی که تنفس می‌کنیم معرفی کردند و همه شما نقش آفرین در ایجاد این فضا و فرهنگ هستید در بعد ظاهری فرهنگ که شکل، ادبیات و زبان است و هم در بعد باطنی فرهنگ که آداب و رسوم اسلامی مقوله مهم در فرهنگ است.

وی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب به مقوله اخلاق و معنویت به عنوان عنصر جهت دهنده حرکت جامعه اسلامی به وسیله رشد و تعالی است اهمیت کار شما بسیار مشخص و روشن است که وظیفه سنگینی بر دوش شما گذاشته شده است.

هزاری با بیان اینکه امروز اولین جلسه فعالین فرهنگی هنری استان با شبکه سازی که معاونت فرهنگی هنری بسیج استان انجام داده است گفت: تمرین کار تشکیلاتی را با هم انجام می‌دهیم قطعاً کار تشکیلاتی در دل خودش کار هیئتی را دارد و این دو از هم جدا نیستند به مقوله اخلاق و عنصر ذکر، توسل و دعا در کار هیئتی عقیده داریم و به تمرین و هم افزایی کار گروهی در کار تشکیلاتی اعتقاد داریم.

وی خطاب به فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج استان خاطرنشان کرد: در اولین جلسه تشکیلاتی فرهنگی بسیج استان باید قدر بدانیم و معاونین فرهنگی هنری نواحی در شهرستان‌ها جلسات هم افزایی، هم‌اندیشی و تمرین کار را رها نکنند و مشابه این برنامه در طول سال در وضعیت‌های مختلفی که در مسیر حرکت انقلاب با آن روبرو هستیم تشکیل شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: کار خودمان را دست کم نگیریم ما در مواجهه با دشمن نباید منفعل باشیم بدانیم حق همیشه حرف برای گفتن داشته است، چون بر فطرت انسان‌ها بنا نهاده شده است و کار ما قطعاً تاثیرگذار است، چون دشمن باطل است و باطل مخذول و منکوب است.

وی تأکید کرد: کار فرهنگی باید جریانساز به معنای واقعی کلمه باشد و وقتی اقدامی را در بازه مشخصی انجام می‌دهیم به جریان سازی توجه کنیم و بتوانیم بر اقتضائات جبهه انقلاب و نیاز‌ها توجه کنیم و در کنار هم با پیوستگی و چسبندگی که از مصادیق ولایت است بتوانیم اتصال جمع فرهنگی استان و شهرمان را همیشه داشته باشیم و اتصال آن به مبدا قدرت وحدانی که حضرت حق است و ولایت فقیه زیر پرچم امام عصر عجل الله تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار