خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی کودکان بسیجی حلقه شهید سردار مهدوی نژاد بر سر قبر شهید حسن عربی حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۱۲
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه خوانش زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات شهدا توسط اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام به یاد شهید غلامرضا کرکه آبادی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه نوجوانان پایگاه به صورت فعال برپا و در طی مناسبت های مختلف ویژه برنامه های متنوعی را برگزار می کند. همچنین به مناسبت روز دانش آموز، دانش آموزان و بسیجیان این حلقه در راهپیمایی حضور یافته و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.

او افزود: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و برپایی تماشاخانه سیار در سرخه، نونهالان و کودکان بسیجی حلقه شهید سردار مهدوی نژاد در این مراسم حضور و حلقه ی کودکان شهید سردار مهدوی نژاد در گلزار شهدا با هدف زیارت و دیدار قبور شهدا  شهید دانش آموز حسن عربی حاضر شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: خوانش خاطرات شهید حسن عربی در کتاب شهید به نام طوقی با صدای ستایش سبوحی از این حلقه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

لازم به ذکر است بسیجیان و کودکان پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار