خبرهای داغ:
شاهرود_ شهردار شاهرود از نوسازی ۳۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی شاهرود خبر داد و گفت: در ماه ۵۵۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابه‌جا می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۱۸
|
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

نوسازی ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی شاهرود/سرویس دهی ۵۵۰ هزار نفر در ماهبه گزارش خبرنگار بسیج، محسن احمدی در نشست شورای مدیران شهرداری شاهرود با حضور خبرنگاران در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی شاهرود با اشاره به فعالیت ۶۲ دستگاه اتوبوس، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها در ۲۰ خط شهری و حومه هستند که ۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری و ۷ دستگاه اتوبوس در حومه فعالیت دارند و ۱۶ دستگاه اتوبوس سرویس کارگران کارخانجات و شهرک صنعتی و ۴ دستگاه سرویس دهی کارکنان پادگان و ۱۴ دستگاه اتوبوس سرویس مدرسه و ۱۱ دستگاه اتوبوس سرویس ورزشی مدارس را خدمت رسانی می‌کنند.
او ادامه داد: در نقل انتقالات افراد در ماه بطور متوسط ۲۷۵ هزار دانشجو و ۴۴۲۵۰ نفر در کارخانجات و ۲۸ هزار دانش آموز و ۳۰ هزار نفر ورزشکار در ماه توسط سازمان اتوبوسرانی شاهرود جا به جا می‌شوند.
شهردار شاهرود با بیان اینکه روزی ۶۵۰۰ نفر و در ماه ۱۶۲۵۰۰ نفر طبق تراکنش به مردم سرویس دهی می‌شوند که در مجموعه ۵۵۰ هزار نفر سرویس دهی به غیر از سرویس‌های رایگان نمازجمعه و، ولی و مذهبی در ماه در شاهرود اجرا می‌شود.
او با اشاره به اینکه ۱۱ دستگاه اتوبوس بعد از یازده سال خریداری شده است که سبب نوسازی ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی شده است، افزود: در بازسازی اتوبوس ها، هفت دستگاه اتوبوس تعمیر اساسی موتور شده که ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۱۰ دستگاه رنگ آمیزی که ۶۰ میلیون تومان هزینه شده که به همت پرسنل سازمان انجام شده است.
احمدی با اشاره به اینکه دو دستگاه اتوبوس تحت عنوان گردشگری و اتو‌کودک و یک دستگاه اتوبوس سرویس دهی به توان خواهان اختصاص یافته است و یک دستگاه باس واش نیز فعال است.
او به ۱۵ خط درون شهری که به بخش خصوصی واگذار شده نیز اشاره کرد و گفت: این واگذاری سبب شده ۳۲ درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و اتوبوس‌ها مجهز به جی پی اس هستند تا هزینه‌ها سوخت آن‌ها مدیریت گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها