خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه رشادت علی‌وردی‌ها و عجمیان‌ها در تاریخ ماندگار خواهد شد، گفت: خیلی‌ها فکر می‌‎کردند که نسل جوان ایمان‌شان را جا گذاشته‌اند یا اهتمام به آرمان‌ها در میان نسل امروزی کم شده است اما در جریانات سال گذشته دیدند که اشتباه کردند و شهید علی وردی و عجمیان نمونه‌ای از نسل جوان انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۹۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

نسل امروز انقلاب در مسیر آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمد زهرایی عصر امروز در همایش «جهادگران فاطمی ۳» که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه انسان‌ها تاریخ را با مواضع افراد ترسیم می‌کنند، گفت: تاریخ ما نیز انسان‌ها را به عمل و مواضعشان قضاوت می‌کند نه به عبادات و شب زنده‌داری‌هایشان؛ آنچه در اذهان ثبت و ماندگار می‌ماند، مواضع و عملکردی است که در جامعه داریم.

وی ادامه داد: آنچه در تاریخ اسلام درباره میثم تمار و مالک اشتر گفته و ثبت شده، مواضعی است که آن‌ها در زمان خاص گرفتند و با پشت کردن به همه مطامع دنیایی و تفکرات غیر الهی، پشت سر ولی خدا ایستادند و از امامشان پشتیبانی کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات و مواضع نسل امروز نسبت به باورهای دین‌شان گفت: شهید آرمان علی وردی کسی بود که بر آرمان خود ثابت قدم ماند و در جایی که در دوراهی ایستادگی بر آرمان یا توهین و پشت کردن به مقام ولایت و رهایی از چنگال افراد وحشی قرار داشت، بر آرمان‌های خود پافشاری کرد و این مسئله در تاریخ ثبت خواهد شد.

زهرایی افزود: خیلی‌ها فکر می‌‎کردند که نسل جوان ایمان‌شان را جا گذاشته‌اند یا اهتمام به آرمان‌ها در میان نسل امروزی کم شده است اما در جریانات سال گذشته دیدند که اشتباه کردند و شهید علی وردی و عجمیان تنها نمونه‌ای از این موارد است.
نسل امروز انقلاب در مسیر آرمان‌های انقلاب است

وی در ادامه درباره ویژگی‌های جهاد مقبول گفت: جهادی که بدون منت، با استمرار و ثبات قدم باشد به موفقیت می‌انجامد و همین رویکردها در جهادگران فاطمی مورد تأیید رهبر انقلاب اسلامی است و این دستاورد بدون ورود جهادگران به صحنه عمل بر اساس ایمان و ارادت به ولایت محقق نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: شما جهادگران قدم اول که بر اساس صداقت و شهامت بود را در مسیر عمل به خوبی برداشتید و در قدم‌های دیگر باید مانند روح الله عجمیان و آرمان علی وردی گام بردارید و آن شهادت در مسیر ولایت است و این گام بزرگ جز با ایمان در عمل اتفاق نمی‌افتد.

وی خودسازی را مقدمه دیگرسازی دانست و گفت: هرچه بار شما بیشتر شود، متواضع‌تر و بسیجی‌تر وارد عمل می‌شوید.

پایان پیام/

ارسال نظرات