خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های گوناگون مرهون بسط اندیشه و روحیه بسیجی در بین آحاد مختلف جامعه به خصوص نسل جوان است.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۱۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

سرهنگ امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه بسیجیان مخلص و جهادگر اظهار کرد: به تعبیر زیبا و رسای امام خامنه ای، «بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد» و لذا باید توجه داشت که ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه در واقع تأسی جستن به فرهنگ اهل بیت(ع) به خصوص کلام و سیره نورانی امیرالمؤمنین(ع) است.

وی همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی شجره طیبه بسیج در امر خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی در سراسر کشور گفت: علاوه بر اینها بسیج و بسیجیان عزیز با همان روحیه دینی و انقلابی خود، اهتمام ویژه ای در راستای عمل به تکلیف جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه برعهده داشته و دارند و در این زمینه ها نیز موفقیت‌ها و درخشش‌های قابل توجهی داشته اند که باید به درستی موردتوجه و تحلیل قرارگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در ادامه با اشاره به هراس شدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از نشر و توسعه فرهنگ و اندیشه بسیجی ابراز کرد: ما هر کجا که موفقیت و پیشرفت داشته‌ایم در سایه روحیه انقلابی و بسیجی حاصل شده است و به همین خاطر باید در راستای حفظ و تقویت تفکر و اندیشه و روحیه بسیجی در جامعه نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان این که بر اساس رهنمودها و بیانات امامین انقلاب، بسیج متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: به خصوص در چنین ایامی که با جنگ همه جانبه ترکیبی و شناختی دشمنان مواجه هستیم می بایست با روحیه بسیجی در راستای تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار