خبرهای داغ:
سید مهدی رضویان گفت: تشکیل بسیج از یادگارهای ماندگار امام راحل(ره) بود و تاکنون خیرات و برکات فراوانی را برای نظام اسلامی داشته است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۳۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم عزاداری و دعا و نیایش هیات متوسلین به چهارده معصوم(ع) در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور اعضای سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم طی سخنانی در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از یادگار‌های ماندگار حضرت امام (ره) بود که چند روز پس از تسخیر لانه جاسوسی، هنگامی که عده‌ای را ترس و وحشت فراگرفته بود، با فرمان سازماندهی بیست میلیون تفنگدار از سوی امام خمینی(ره) تشکیل و قوت قلبی برای نظام، انقلاب و امام شد.

وی افزود: تشکیل بسیج در فاصله ۹ ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ۹ ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی خیر و برکات زیادی برای نظام اسلامی داشت و حضور موثر نیرو‌های مردمی در جبهه‌ها نیز موید قدرت و انرژی فوق العاده بسیج در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب بود.

رضویان ابراز کرد: نقش آفرینی بسیج در کنار سپاه در موضوعاتی همچون غائله‌های تفرقه افکنانه دشمنان در ماه‌های پس از پیروزی انقلاب، خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی، خدمت رسانی در موضوعات عمومی همچون قطره چکانی فلج اطفال، حضور در جبهه مقاومت و... نیز بخش دیگری از برکات و افتخارات تشکیل بسیج است.

وی با اشاره به حضور ۲۳ قشر بسیج در کشور، گفت: بسیج در حال حاضر به صورت تخصصی وارد عرصه‌های خدمت رسانی شده و آثار طنین تفکر بسیجی تا هزاران کیلومتر آنطرفتر از مرز‌های کشورمان در جبهه مقاومت و بخصوص در غزه و فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی به چشم می‌خورد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم با بیان اینکه این سازمان آخرین مجموعه‌ای است که به منظور استمرار ارتباط بازنشستگان بسیجی نیرو‌های مسلح با بدنه نظام و بهره مندی از تجربیات آنان شکل گرفت، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت تاکنون برنامه‌های بسیاری را در مناسبت‌های مختلف به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از اوامر ولایت، برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات