خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب، دشمن برای هر روز این چهل سال برنامه داشتند تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند
کد خبر: ۹۵۵۷۱۸۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

همه دشمنی ها با انقلاب اسلامی بخاطر اصل اسلام است/ یکی از معجزات امام ره ،تشکیل بسیج بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در اجتماع دختران حاج قاسم شهرستان مینودشت گفت: اگر همراهی زنان،مادران،همسران و فرزندان نبود،شاید انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

وی افزود: مادران فرزندان خود را پرورش دادند و آنها را بزرگ کردند ولی همین مادران فرزندان خود را ثبت نام و به جبهه اعزام کردند.

فرمانده سپاه  نینوا  در ادامه گفت : در فتنه‌های دوران حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی چه فتنه‌ای که در سال 78 رخ داد و چه فتنه بسیار گسترده و حساب‌شده سال 88 و ۱۴۰۱ ما عملکرد معظم‌له را دقیقا بر مبنای آیات قرآنی و سیره پاک نبوی و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) می‌بینیم. به‌عنوان مثال اگر بخواهیم این فتنه‌ها را تشریح و مشابه‌سازی کنیم، آنچه حضرت آقا (حفظه الله تعالی) در دوره رهبری خود با آن روبه‌رو شدند، با آنچه در عهد امیرالمومنین(ع) پیش آمد، بسیار شباهت دارد.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: همه ی این دشمنی ها با انقلاب اسلامی بخاطر اصل اسلام است و با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب، دشمن برای هر روز این چهل سال برنامه داشتند تا انقلاب جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند ولی به برکت خون شهدا انقلاب کماکان پابرجاست.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از معجزات امام ره ،تشکیل بسیج بود و امام ره در وصیت خود گفتند: خدایا مرا با بسیجیان محشور کن!

فرمانده سپاه نینوا در پایان گفت: در انتخابات امسال حضور پرشور و نشاطی  داشته باشید ، این یک عمل صالح است شرکت در انتخابات را با مسائل اقتصادی و معشیت گره نزنید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها