خبرهای داغ:
سرهنگ سوری در گفتگو با بسیج خبر داد

افتتاح چندین طرح عمرانی، محرومیت‌زدایی و ورزشی در کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از افتتاح چندین طرح عمرانی، محرومیت‌زدایی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۴۹
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
افتتاح چندین طرح عمرانی، محرومیت‌زدایی و ورزشی در کبودراهنگ

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های عمرانی، خدمات‌رسانی و ورزشی سپاه که با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از نیروهایی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در همه زمینه‌ها ورود کرده و تا به امروز خوش درخشیده، نیروی بسیج است.

وی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی ساخت خانه‌های مسکونی برای نیازمندان و راه‌اندازی پروژه‌های محرومیت‌زایی در زمینه‌های خدماتی آموزشی است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی کبودراهنگ در هفته بسیج اظهار کرد: افتتاح یک باب خانه محرومین با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان در روستای پرورق از توابع شهرستان کبودراهنگ است.

وی با تاکید بر افتتاح پروژه‌های آبرسانی در هفته بسیج امسال عنوان کرد: افتتاح مخزن آب در روستاهای پرورق و خان‌آباد هر کدام با اعتبار ۳ میلیارد تومان از پروژه های خدمات رسانی بسیج سازندگی است.

سوری افزود: طبق هماهنگی‌های لازم با موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، کلنگ‌زنی کلینیک دندانپزشکی با حضور دکتر مالمیر مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان آغاز شد.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ ورزش در شهرستان به افتتاح سوله ورزشی در روستای کردآباد عنوان کرد: سالن ورزشی روستای کردآباد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان با حضور مسئولین و اهالی روستا به فاز اجرایی در آمد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ به افتتاح مرکز مشاوره مهر شهرستان اشاره و تصریح کرد: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت خیرین شهرستان در ۱۲ رشته خدمات دهی به  مرحله اجرا درآمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار