مسئول بازرسی و تعالی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال می دهیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۵۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه، سرهنگ احمد اسدی در یادواره شهدای روستای عباسی گفت:شهدا هم قهرمان ملی هستند و هم قهرمان دینی، چرا که هم از آب و خاک و عزت ایران دفاع کردند و هم از اسلام عزیز دفاع کردند.


وی بیان داشت: این عزیزان هیچ چشم داشتی نداشتند و با نیت خالص رفتند و شهید شدند.


وی ادامه داد: از این رو برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در روشنگری بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان راباافکار شهدا و اهداف آن‌ها را فراهم می‌کند.


سرهنگ اسدی بیان کرد: باید تلاش شود سبک زندگی شهدا تبیین شود، زیرا دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند لذا از ترویج فرهنگ شهدا ناراحتند، چون فرهنگ شهدا نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظف هستیم با برگزاری یادواره‌های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.


وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

سرهنگ اسدی ادامه داد قدر و منزلت شهدای انقلاب را که در دفاع از ارزش‌های اسلامی، قرآن و سرزمین جان گرانقدر خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند بسیار ارزشمند دانست و افزود: ارزش و عظمت شهیدان انقلاب به اندازه شهدای کربلا است چرا که در آن شرایط بسیار سخت امام زمان (عج) خود را تنها نگذاشتند و او را یاری کردند و مردان مردی بودند که با پشت پا زدن به مادیات فریبنده زندگی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمنان اسلام و قرآن جنگیدند.


وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته، جنایات بیشماری را در حق مردم مظلوم فلسطین روا داشت، ولی عملیات طوفان الاقصی موجب غافلگیری، ضربه پذیری این رژیم کودک کش و شکستن هیمنه و اقتدار پوشالی آن در دنیا شده است.

پایان خبر/

 
ارسال نظرات