خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج:

تقدیر فرمانده سپاه نینوا از زحمات بسیجیان در هفته بسیج

فرمانده سپاه نینوا در پیامی به مناسبت هفته مبارک بسیج از زحمات خالصانه بسیجیان تقدیر کرد
کد خبر: ۹۵۶۰۱۸۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

تقدیر فرمانده سپاه نینوا از زحمات خالصانه بسیجیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرمانده سپاه نینوا در پیامی به مناسبت هفته مبارک بسیج از زحمات خالصانه بسیجیان تقدیر کرد

متن پیام بدین شرح است:

بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام و صلوات خدا بر مُوحّدان، مجاهدان، منتظران وشاهدان راه حق و ولایت. درود خدا بر شما علوی مسلکان و حسینی مکتبان، فاطمی صولتان و زینبی سیرتان.

هفته بسیج تمام شدنی نیست، نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است.

ااینک،به عنوان فرمانده بسیجی در سپاه نینوا در پایان هفتهٔ بسیج سال ١۴٠٢، بر خود تکلیف دانستم، با دیدگانی اشکبار از ایام فاطمیه و تألم های پنجاه روزهٔ غزه، همراه با دلی پرشَعَف و ذوق از ثمرات این هفتهٔ پربار، از همگی بسیجیان در سراسر استان گلستان، اعم از گروهها و هسته ها و دسته های مقاومت،اعضاء و فرماندهانِ گردانهای نظامی و سایبری،نواحی ، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج ، اقشار خَدوم تخصصی بسیج، تقدیر و تشکر نموده و یک عرض «خدا قوتِ» جانانه داشته باشم که الحق والانصاف، نماد واقعی «بسیج، امید ملت ایران» را محقق کرده اید و زبان قاصر در تجلیل شما می مانَد.

همچنین سپاس بیکران از تجلی بخشان و ترسیم کنندگان این خدمات و مجاهدتها یعنی اصحاب رسانه ملی و استانی که امسال در اقداماتی چشمگیرانه، خوش درخشیدند و در عرصهٔ حساس رسانه، سنگرداری کردند. دستمریزاد!

زیارت نائب امام زمان(عج) در این روز پربرکت، گوارای وجودتان، مُهر تأیید حضرت ولیعصر(عج) بر سربازیتان و جهادهای مخلصانه، ذخیرهٔ آخرتتان. صادقانه در مقابل عظمت و صلابتتان، سر تعظیم فرود آورده وقلوب پرمهر شما را می ستایم چرا که راز و رمز ماندگاری این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شما هستید

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار