خبرهای داغ:
ذوقی احسن در گفتگو با بسیج خبر داد

اعلام آمادگی ۱۲۰ بانوی دونده برای حضور در مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور در همدان

همدان-دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: ۱۲۰ بانوی دونده از ۱۷ استان کشور برای حضور در این دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور در همدان اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۹۸
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بانوان، روز جمعه ۱۰ آذر ماه برای اولین بار در سه مقطع سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که دوندگان به ترتیب گروه سنی مسافت‌های ۴ ، ۶ و ۱۰ کیلومتری مسابقات را خواهند دوید.

وی افزود: ۱۲۰ بانوی دونده از ۱۷ استان کشور برای حضور در این دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور در همدان اعلام آمادگی کرده‌اند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان عنوان کرد: در این دوره از مسابقات برای نخستین بار در کشور هیئت دو ومیدانی استان همدان در یک ابتکار فرهنگی و ارزشی  تصویر شهداء و فرمانده جبهه مقاومت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» را در شماره سینه ورزشکاران طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های اجرایی افتتاح پیست صحرانوردی همدان با حضور بهترین دوندگان بانوی صحرانورد است، گفت: پیست دو صحرانوردی شهدای ورزشکار همدان اولین پیست تخصصی صحرانوردی کشور است که به طول دو کیلومتر جنب استادیوم ورزشی شهید مفتح احداث شده است.

ذوقی با اشاره به اینکه شهر دارالمومنین همدان، مکانی امن برای برگزاری مسابقات ورزشی است، افزود: والاتر و بالاتر از قهرمانی حفظ شعائر و ارزش‌های اسلامی در محیط ورزش است.

وی ادامه داد: رئیس و اعضای هیئت رئیسه دو ومیدانی استان با تشکیل جلسات مکرر و اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات فرهنگی و رفاهی سعی در برگزاری باشکوه این مسابقات دارند.

دبیر هیئت دو ومیدانی استان همدان خاطرنشان کرد: همدان به دلیل ارتفاع مناسب و شناسایی و پرورش استعدادها یکی از قطب‌های دوهای استقامت در کشور است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار