خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس:

قدر فداکاری مدافعان حرم بالاتر از حفظ امنیت مرزهاست/ دلیل استقامت ملت خون شهدای اقشار و اقوام پای انقلاب اسلامی است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: حضور ملت در میدان زمانی که میهن اسلامی نیاز داشته سبب شده در این 44 سالی که از انقلاب می گذرد هیچ کشوری نتواند تعرضی به امنیت و اقتدار ما داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۸۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

قدر فداکاری مدافعان حرم بالاتر از حفظ امنیت مرزهاست/ دلیل استقامت ملت خون شهدای اقشار و اقوام پای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبد کاووس در جمع عزاداران فاطمی و به یاد اولین شهید مدافع حرم غلامعلی تولی گفت : بر این عقیده هستیم مردمی داریم که پای نظامی که برای به ثمر نشستنش خون رزمندگان از همه اقشار و اقوام ریخته شده محکم ایستاده اند.

وی افزود : مردم پای آرمان های خودشان که تعالی آنها در پرتو تعالیم اسلامی قرار دارد ایستاده اند و دیدید که دشمن نتوانست علی رغم هجمه تبلیغات مسموم به خواسته اش برسد.

فرمانده سپاه گنبد کاووس تصریح کرد: حضور ملت در میدان زمانی که میهن اسلامی نیاز داشته سبب شده در این 44 سالی که از انقلاب می گذرد هیچ کشوری نتواند تعرضی به امنیت و اقتدار ما داشته باشد.

سیدعلی حسینی با اشاره به شان والای شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد : قدر فداکاری مدافعین حرم بالاتر از آن است که بخواهیم آن را صرف امنیت مرزها تعریف کنیم. آنها با بصیرت و از خودگذشتگی بافرمان ولی خود خیلی از ارزشهای دینی، اخلاقی و.. راحفظ و تهاجمات همه جانبه مستکبرین عالم را دفع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها