خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

خدمت جهادی به بسیج مدال افتخاری برای مدیران است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خدمت جهادی به بسیج را مدال افتخاری برای مدیران دانست و گفت: کارهای جهادی معاونت مهندسی در راستای خدمت به بسیجیان و صاحبان انقلاب ستودنی است.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۳۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با مدیران و مهندسین معاونت مهندسی سپاه انصارحسین (ع) استان همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: از اینکه خداوند توفیق خدمت به بسیج را به ما پاسداران عنایت کرده است باید شکرگزار باشیم و از خدمت برای این نسل امیدآفرین کشور غافل نشده و از خدمت کردن به بسیجیان بر خود ببالیم.

وی خدمت جهادی به بسیج را مدال افتخاری برای مدیران دانست و اضافه کرد: کارهای جهادی معاونت مهندسی در راستای خدمت به بسیجیان و صاحبان انقلاب ستودنی و کارهای بسیار خوبی اتفاق افتاده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با تأکید بر لزوم توجه مدیران و مهندسان این مجموعه به روح و جسم و تقوای الهی اظهار کرد: باید تقوای الهی را سرلوحه کارهای خود قرار داده تلاش کنید معنویت و بصیرت سیاسی را در مجموعه خود هر روز تقویت کنید.

وی ادامه داد: با قرآن و نماز مانوس باشید و از یاد و نام خدا به دلیل پرداختن به کارهای متراکم ابلاغی غافل نشده و در همه کارها خداوند را ناظر و شاهد کار خود ببینید و هر نوع خدمتی را که در بسیج انجام می‌دهید افتخاری بدانید که خداوند به شما عنایت کرده است.

در ادامه مسئول معاونت مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز گزارشی از اقدامات شاخص این مجموعه ارائه کرد.

خدمت جهادی به بسیج مدال افتخاری برای مدیران است

خدمت جهادی به بسیج مدال افتخاری برای مدیران است

خدمت جهادی به بسیج مدال افتخاری برای مدیران است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات