خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

نقش سپاه و بسیج در استان نقش تعیین کننده و تاثیر گذار است

سردار ملک شاهکوهی گفت: اگر اتفاقی در استان افتاد بخشی از آن جمع بندی نخبگان استان بود و مشکلات و موانع را شناسایی کردند و این محور فعالیت بسیج شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۰۱
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

نقش سپاه و بسیج در استان نقش تعیین کننده و تاثیر گذار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان گفت: نقش سپاه و بسیج در استان نقش تعیین کننده و تاثیر گذار است.

وی افزود: اگر اتفاقی در استان افتاد بخشی از آن جمع بندی نخبگان استان بود و مشکلات و موانع را شناسایی کردند و این محور فعالیت بسیج شد.

سردار ملک‌شاهکوهی دعوت و حضور قرارگاه خاتم برای کمک به اجرای پروژه‌های مهم بر زمین مانده را نتیجه جمع‌بندی نخبگان دانست و گفت: بر اساس محورهای علمی و تخصصی موانع استان شناسایی و با همکاری سپاه در حال برطرف شدن است.

وی تاکید کرد: اگر تلاش و حضور قرارگاه خاتم در استان نبود شاهد نجات خلیج گرگان نبودیم و این اتفاق بزرگی است.

وی زهکشی در استان را از دیگر اقدامات اثرگذار برشمرد و گفت: زمین‌های شمال استان دیم هستند و اگر عملیات زهکشی انجام نمی‌شد تناژ گندم از هزار و دویست کیلوگرم فراتر نمی‌رفت اما با اقدامات انجام شده وضعیت تناژ گندم در استان اکنون به ۳٫۵ تن رسیده است.

از دستگاه‌های اجرایی و استاندار گلستان قدردانی می‌کنم و از امروز تا هر وقت نیاز باشد در وسط میدان هستیم تا مشکلات مردم و استان گلستان را حل کنیم.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: اساتید نخبه بی ادعا به کمک استان آمدند و ما هم در خدمت دستگاه‌های اجرایی هستیم تا گره از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام/  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار