اجلاسیه مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از 40 نخبه تجلیل و تندیس درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیران دو شرکت تولیدی اعطا شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۹۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در ابتدای این اجلاسیه با گرامیداشت 16آذر روز دانشجو ویادو خاطره دانشجویان شهید، اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در دوران پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله و صحنه های مختلف انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تشکیل مجامع شهرستانی بسیج در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: این مجامع در سطح شهرستان‌ها مسائل را احصاء و آسیب شناسی ‌می‌کنند و در همین راستا جلسات و نشست‌های متعددی نیز شکل می‌گیرد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: برخی از طرح‌های ارائه شده در مجامع شهرستانی به عنوان طرح برتر کشوری معرفی شده اند.

وی گفت: امسال طرح جهاد تبیین به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری رسید و از همین طریق به دستگاه‌ها ابلاغ شد و به مرحله اجرا رسیده است.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه امید است از این مجمع  بهره‌کافی برده شود و بتوان در سطح استان آن را ارائه داد، بیان داشت: اکثر طرح‌هایی که ارائه می‌شود قابل اجراست.

وی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها نیاز به پشتیبانی، هماهنگی و همکاری دارد که امیدواریم با حمایت از آن‌ها بتوان اقدامات شایسته‌ای در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام داد.

گفتنی است؛ در این مجمع 4طرح برتر از بین 94طرح مجامع بسیج استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد و  پس از سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، از ۴۰ بسیجی نخبه و پژوهشگر برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و تندیس درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیران دو شرکت شیرخشک پگاه و ورق خودرو استان چهارمحال و بختیاری اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار