یک مربی صالحین با بیان اینکه هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س) محقق می‌شود، گفت: حضرت زهرا(س) یک الگوی پاک و مطهری برای بانوان جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۷۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

به گزاری خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آمنه رضایی در جلسه‌ روشنگری «هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)» به معرفی نمونه‌هایی از بانوان شاخص در تاریخ اسلام پرداخت و تصریح کرد: حضرت زهرا(س) یک الگوی پاک و مطهری برای بانوان جوامع اسلامی است.

رضایی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) كامل‌ترین، بهترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است، اظهار داشت: امروز همه امت اسلامی بویژه زنان ما باید بیش از پیش در همه امور از زهد، تقو، عبادت، همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

این مربی صالحین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است، خاطرنشان کرد: زن مسلمان ایرانی می‌تواند سنگر خانواده را پاکیزه نگه دارد و در عرصه‌ سیاسی و اجتماعی سنگرسازی‌ کند و فتوحات بزرگی را به ارمغان بیاورد.

جلسه‌ روشنگری «هویت زن مسلمان با الگوگیری از حضرت زهرا(س)» با هدف تبیین زندگی وی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فردی بعنوان بهترین الگو برای یک زن مسلمان به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) حوزه حضرت نرجس(س) در مجتمع شهیدشاهچراغی پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام/ لیلا رضایی

ارسال نظرات
آخرین اخبار