خبرهای داغ:

ساماندهی 3000 نخبه در مجمع بسیجیان استان سمنان

دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان از ساماندهی سه هزار نفر از نخبگان این استان در قالب مجمع بسیجیان و هیئت های اندیشه ورز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۷۴
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد امامی در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان که در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع بسیج بعد از وقفه ای چندساله از اسفند 1400در استان سمنان آغاز به کار کرد و مجامع بسیج در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد.
وی با اشاره به ساماندهی یک هزار نفر از نخبگان در قالب مجمع بسیجیان استان سمنان در سال 1401 گفت: 20 طرح در سطح مجمع بسیجیان شهرستان های مختلف استان سمنان و چهار طرح نیز در اجلاس عمومی مجمع سالیانه بسیجیان این استان ارائه شد که پیگیری ها برای اجرای این طرح ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دبیر مجمع بسیجیان استان سمنان با اشاره به اینکه امسال نیز مجامع بسیج در هشت شهرستان این استان برگزار شد، گفت: 23طرح در سطح مجامع شهرستان ها ارائه شده است و امروز نیز در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان 6 طرح با موضوعات مختلف ارائه می شود.
امامی خاطرنشان کرد: سه هزار نفر از نخبگان استان سمنان در قالب هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیج این استان ساماندهی و در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار