خبرهای داغ:
فرناندو سپاه نینوا:

انقلاب ما وابسته به کسی نیست/دشمنان به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: انقلاب ما وابسته به کسی نیست امام راحل که بنیانگذار آن بود رحلت کردند و دیگر در بین ما نیستند اما این انقلاب همچنان به راه خود ادامه می دهد. چون انقلاب ما خدا و امام زمان (عج) را دارد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۰۸
|
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

انقلاب ما وابسته به کسی نیست/دشمنان به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آئین تجلیل از دست اندر کاران اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گرگان گفت: ایام عملیات کربلای ۵ است عملیاتی که رزمندگان ، عاشورا را در آن نقش کردند.و ما در هر جايي که مینشینیم باید از دفاع مقدس برای نسل جدید بگوییم. 

وی افزود: ما در استان ۴ هزار گروه جهادی داریم که مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستند و ما مدیون بسیج هستیم و خدا را شاکریم که بر ما منت نهاد که که در لباس مقدس سپاه خادم مردم باشیم.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: در اجلاسیه شهدای زن اهل سنت،  همه استان پای کار آمدند مدیران به کمک ما آمدند  و ما را با همه وجود کمک کردند و الحمدلله باعث سربلندی ما در اجرای این برنامه شد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: انقلاب ما وابسته به کسی نیست امام راحل که بنیانگذار آن بود رحلت کردند و دیگر در بین ما نیستند اما این انقلاب همچنان به راه خود ادامه می دهد. چون انقلاب ما خدا و امام زمان (عج) را دارد.

این مقام مسئول گفت: انتخابات پایان سال اتفاقی است که در سرنوشت کشور، استان و شهرستان بسیار حائز اهمیت است و با حضور پررنگ در این انتخابات سهم زیادی در آینده روشن کشور داشته باشیم و همه نقشه های استکبار را که تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم گذاشته اند و میخواهند که مردم را از حضور در این انتخابات ناامید کنند را نقش بر آب کنیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی شهدا و ایثارگری ایثارگران و همراهی مردم عزیز به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها