خبرهای داغ:
مراسم عزاداری بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان هیئت الشهدا در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۴۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هیئت عزاداری نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با عنوان هیئت الشهدا در این پایگاه مقاومت برپا شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده هیئت عزاداری هر هفته با حضور نوجوانان بسیجی در پایگاه برگزار می شود، این هفته نیز همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم عزاداری با حضور حجت الاسلام والمسلمین عربی سرمربی حلقات صالحین برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: در این راستا فضاسازی هيئت الشهدا به همت نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه انجام و ضمن برپایی محفل عزا همراه با سخنرانی و مداحی از پایان از عزاداران پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه بیان داشت: برپایی مجمع حلقات صالحین پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بوده است.

گفتنی است ویژه برنامه سوگواره حضرت فاطمه زهرا (س)، ویژه خواهران با قرائت قرآن و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن عربی به همت هیئت حضرت ام‌البنین (س) و پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

این برنامه با پخت سمنو حضرت به نیت پنج تن آل عبا و سلامتی امام زمان (عج) همراه بود.

لازم به ذکر است مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه - شب پنجم با ️سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجید احسانی ️با نوای سید علی اصغر تقوی بعد از نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار