خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۶۴۴۹۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ فراخوان از مردم استان جهت حضور در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی):
ملّتها نباید بگذارند مظلومیّت مردم فلسطین فراموش بشود؛ باید این اجتماعات را و این حرکات را انشاءالله دنبال کنند.

جنایاتِ وحشیانـۀ رژیـم غـاصـبِ صهیونیستی قلوب همه انسان‌های با شرافت را آزرده ساخته و این ننگ بزرگ هرگز از دامان جانیانِ دیوسیرت و حامیان آمریکایی و غربی آن پاک نخواهد شد لذا همچنان فریاد محکومیت حاکمان پست این رژیم و اربابان آمریکایی آن‌ها در سراسر جهان طنین انداز است و باید ادامه یابد.

نظر به ضرورت تدوام مراسمات مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونسیتی با سردمداری آمریکای جنایتکار، مراسم راهپیمایی در استان خراسان جنوبی برگزار می‌گردد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم اقشار مختلف مردم شریف استان دعوت نمود با حضور پرشور و گسترده خود در مراسمات، ضمن اعلام همبستگی با ملت صبور و پیروزمند فلسطین و حمایت قاطع از مقاومت؛ انزجار عمیق خود از سردمداران کفر جهانی را با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر سران جبهه استکبار فریاد زنند.

مراسم راهپیمایی در بیرجند، شنبه دوم دی ماه ساعت ۱۵ از تقاطع خیابان پاسداران و ارتش به سمت میدان قدس برگزار خواهد شد. ان شاء الله تعالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها