خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

حماسه ۹ دی و قیام مردم چشم فتنه را کور کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: یکی از مهم‌ترین ایام اللهی که باید مورد توجه قرار گیرد حماسه ۹ دی است که در آن لطف الهی مردم را بیدار کرد و با قیام مردم چشم فتنه کور شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۲۹۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در جلسه شورای نمایندگی ولی فقیه که در مرکز قهاوند برگزار شد با اشاره به ایام الله‌ها اظهار کرد: حماسه ۹ دی مصداقی از ایام الله است.

وی با اشاره به کتاب ۴۰ حدیث امام خمینی (ره) در تفسیر آیه ۵ سوره ابراهیم افزود: ایام الله‌ها انسان‌ساز، آموزنده، بیدارکننده و سرمشقی پربرکت برای ساختن جامعه و اشخاص است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در بیان مصادیق ایام الله‌ها به هجرت پیامبر(ص) به مدینه و فتح مکه اشاره و عنوان کرد: روزی که مکه فتح شد، روز قدرت‌نمایی خداوند متعال بود.

وی با اشاره به یوم الله ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور گفت: در این ایام الله دست قدرت الهی مشهود بود و باید این ایام را یادآوری و متذکر شوند تا فراموش نشود، چراکه این ایام هستند که توانستند جوانان ما را به میدان دفاع مقدس هدایت کنند.

نجاری از کودتای نوژه در استان همدان نیز به عنوان یکی دیگر از ایام الله‌ها نام برد و افزود: یکی از مهم‌ترین ایام اللهی که باید مورد توجه قرار گیرد حماسه ۹ دی است که در آن لطف الهی مردم را بیدار کرد و با قیام مردم چشم فتنه کور شد.

وی ادامه داد: این هفته تجدید بیعت با ولایت است که باید امسال بسیار پرشورتر مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان عملیات طوفان الاقصی حماس را نیز از ایام الله‌های دیگر برشمرد و گفت: در این عملیات رژیم صهیونیستی با شکست غیرقابل جبرانی مواجه و در صفحات تاریخ رژیم صهیونیستی ابعاد شکست‌های مختلف امنیتی و دفاعی در تاریخ این رژیم ثبت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات