خبرهای داغ:
فریدونی:

امسال انتخابات پرشورتر از دوره‌های قبل رقم خواهد خورد

همدان-مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: بیش از ۴۰ سال است که مردم توطئه‌های دشمنان ایران را نقش برآب می‌کنند و امسال نیز انتخابات پرشورتر از دوره‌های قبل رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۲۶
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان ضمن تقدیر از اقدامات مفید و موثر همه افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: بازگو کردن خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم وظیفه مهم مسئولان است.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر پایه مردم سالاری دینی دانست و افزود: شائبه‌ای که به امام خمینی(ره) نسبت می‌دهند که ایشان دموکراسی را از غرب گرفتند، یک دروغ است و  دموکراسی و مردم‌سالاری در متن دین ما وجود دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان تصریح کرد: ظهور و بروز جمهوریت نظام اسلامی در انتخابات‌‌ متعددی است که از اول انقلاب تا کنون برگزار شده و اولین همه پرسی یک ماه و ۲۰ روز پس از پیروزی انقلاب در ۱۲ فروردین ۵۸ برگزار شد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در مقابل استبدادی پیروز شد که پادشاهی بر این مردم تحمیل کرده بود و جمهوری اسلامی بهترین مدل برای حکومت بوده و بسیاری از کشورها از آن تاثیر گرفته‌اند.

فریدونی افزود: استبدادستیزی و ظلم ستیزی بسیاری از مردم کشورهای منطقه و دنیا از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه، مطرح کرد: امسال دشمن برنامه‌ریزی کرده و هزینه هنگفتی نیز پای کار آورده تا مردم با صندوق های رای قهر کنند ولی حماقت آنان تمام شدنی است چون ملت بزرگ ایران را نشناخته‌اند‌.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان انتخابات امسال را به فضل الهی با شکوه‌تر از قبل پیش بینی کرد و افزود: بیش از ۴۰ سال است که مردم توطئه‌های دشمنان ایران را نقش برآب می‌کنند و امسال نیز انتخابات پرشورتر از دوره‌های قبل رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ریل‌گذاری نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر قوانین مجلس است، مجلس بر عملکرد دولت نظارت می‌کند و تمام قراردادها و تعهدات بین المللی باید در مجلس مصوب شود.

فریدونی خطاب به کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: هرچه می‌توانید خدمات خود را به جامعه هدف افزایش دهید که حقا روستائیان و عشایر، شایسته بهره مندی هر چه بیشتر از خدمات دولت و نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان اهتمام جدی به مناطق کم برخودار و افراد نیازمند به حمایت دارد و این دیدگاه، نقطه امید و اتکای شما کارگزاران بیمه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات