خبرهای داغ:
شاهرود_ کارشناس مسائل سیاسی گفت: حماسه ۹ دی نمونه عینی احساس مسئولیت دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با حضور جوانان که اکثریت قاطع ملت و عموم ملت است می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۰۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی احمدیان در نشست تبیین دستاورد‌های نهم دیماه با حضور جمعی از مسئولان ادارات و کارکنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شاهرود در نمازخانه این نهاد با گرامیداشت دهه مقاومت و بصیرت و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حماسه ۹ دی اظهار کرد: رهبری انقلاب حماسه ۹ دی را نمونه عینی احساس مسئولیت دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی توسط مردم بیان کرده و معنای حرکت ۹ دی را در برهه کنونی را پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با حضور جوانان که اکثریت قاطع ملت و عموم ملت است عنوان می‌فرمایند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به آثار و پیادمد‌های نهم دی ماه گفت: نمایان شدن قدرت مردم و مشروعیت نظام، مرزبندی بین خواص، شکست توطئه دشمن در انقلاب مخملی، افزایش اقتدار نظام و تقویت اتّحاد و انسجام ملی و پیوند مردم با رهبری و واکسینه شدن مردم و نظام در برابر فتنه‌ها از پیامد‌های این حماسه است که باید تداوم یابد.
احمدیان با بیان درس‌ها و عبرت‌های نهم دی اظهار کرد: توجه مردم به دشمن و دشمنان، اتکاء به رهبری به عنوان امام و پیشوا، حضور و دفاع مردم از کیان انقلاب و انسجام تکلیف الهی و نقش مردم در دفاع از انقلاب و نظام از درس‌های این حماسه است.
این مراسم با همکاری، بسیج مهندسین کشاورزی، بسیج ادارات الحدید شهرستان و پایگاه بسیج فلاح این مدیریت با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها