جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: می‌توان گفت که امروز هیچ جبهه‌ای در دنیا مقتدرتر از جبهه مقاومت نیست.
کد خبر: ۹۵۶۷۹۶۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه شهدای شهر پرندک برگزار شد، شرط حیات طیبه داشتن را اتصال به آل الله دانست و گفت: بیان فضایل ائمه معصومین (ع) از جمله مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) برای این است که از آن درس گرفته و در زندگی به کار ببریم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح برخی از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) به خصوص برخورد ایشان با ظالمان و نحوه حضور حضرت، تصریح کرد: بانوان ما باید با زوایای مختلف زندگی حضرت زهرا(س) به عنوان الگویی کامل آشنایی پیدا کنند.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت مداری را ویژگی اصلی فاطمه زهرا(س) دانست و تصریح کرد: هم در زندگی شخصی و هم در رفتار سیاسی دخت نبی اکرم (ص)، محور ولایت بود و امروز دشمنان به هر طریقی که ممکن است برای گرفتن این اعتقادات از نسل ملت ایران اقدام می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت والای حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: دو ویژگی مهمی که مقام معظم رهبری هم از آن به نیکی یاد می‌کند اخلاص و پر کردن دست مقاومت برای ایستادگی در برابر دشمنان است و به قدرت می‌توان گفت که امروز هیچ جبهه‌ای در دنیا مقتدرتر از جبهه مقاومت نیست.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت پذیری را از مراحل ولایت مداری دانست و گفت: حاج قاسم تمامی این مراحل را با تبعیت محض از ولایت طی کرد و به مقام سربازی ولایت نایل آمد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حاج قاسم را فرماندهی شجاع همراه با تدبیر خواند و گفت: حاج قاسم نه در میدان نظامی بلکه در میدان دیپلماسی و سیاسی هم با شجاعت و تدبیر عمل می‌کرد به طوری که توانست جبهه مقاومت را ید واحده کند و یک گروه کوچک در غزه کار را به جایی می‌رساند که آمریکا ناوهای خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی گسیل می‌کند.

وی با اشاره به جنایات سه ماه اخیر در غزه یادآور شد: در طول این مدت اسرائیل بدترین جنایات تاریخ را انجام داده ولی به هیچ یک از اهدافش نرسیده است.

حجت‌الاسلام طیبی فر در انتها با اشاره به عملیات تروریستی کرمان گفت: دشمن وقتی دید در هیچ جبهه‌ای توانایی ایستادگی در برابر حاج قاسم را ندارد، تصمیم گرفت تا آن را از صحنه خارج کند، و عاشقانی را که برای عرض ارادت به ساحت سرباز ولایت راهی مزار شریف این شهید شده بودند؛ به خاک و خون کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات